به گزارش ایرنا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور دو تیم سیراف کنگان بوشهر و خونه به خونه بابل روز جمعه در ورزشگاه شهدای ورزشکار کنگان به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه مهیج تیم شگفتی ساز سیراف با پیروزی یک بر صفر تیم صاحب نام خونه به خونه بابل را شکست داد.
در این مسابقه که به قضاوت پیمان فرخی مهر و کمک های رحیم حاجی پور و مرتضی شهریاری و عبدالنبی پور خلف( داور چهارم) و با حضور قریب 4 هزار تماشاگر پرشور کنگانی برگزار شد، تیم میزبان یعنی سیراف کنگان با تک گل شماره 10 خود یعنی غلامعباس سماچی در دقیقه 35 نیمه نخست به سیر صعودی خود ادامه داد و با کسب پیروزی به جمع 16 تیم مرحله یک هشتم رسید.
سرمربی تیم سیراف کنگان در گفت و گو با ایرنا گفت: بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و ما توانستیم با استفاده بهتر از موقعیت های خود و البته از دست دادن یک ضربه پنالتی در دقیقه 60 مقابل تیم قدرتمند خونه به خونه بابل به پیروزی دست پیدا کنیم.
احسان رحیمی افزود: تیم ما با مسائل و مشکلات زیادی بویژه در حوزه مالی دست و پنجه نرم می کند و انتظار داریم مسئولان محلی و استانی از نماینده شایسته استان حمایت کنند تا بتوانیم شگفتی ساز جام حذفی باشیم.
فرماندار کنگان نیز گفت: حمایت از ورزش رویکرد دولت تدبیر و امید است.
فتح الله نوروزی افزود: در همین مدت برای حمایت از نماینده شایسته شهرستان و استان در جام حذفی اقدامات خوبی انجام دادیم و با قدرت و قوت در ادامه راه نیز از این تیم حمایت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: فوتبال یک ورزش پرطرفدار است و حمایت از همه رشته ها بویژه این رشته پرطرفدار اولویت مهم ما خواهد بود.
فرماندار کنگان اظهارداشت: با توجه به استقبال تماشاگران، افزایش و توسعه سکوی تماشاگران در ورزشگاه شهدای ورزشکار کنگان در دستور کار قرار می گیرد.
همچنین در دقیقه 60 تیم سیراف کنگان صاحب یک موقعیت پنالتی شد که عبدالرحیم بصیری بازیکن تیم سیراف این پنالتی را از دست داد.
7208/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.