به گزارش ایرنا روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز شنبه به نقل از محمود بالنده اعلام کرد: کار تعمیرات در این مجتمع با پالایشگاه نهم آغاز شد و این روند به ترتیب با تعمیرات پالایشگاه‌های سوم، چهارم، هفتم، ششم، هشتم و دهم ادامه پیدا کرده است.
وی یادآورشد:هم‌اکنون نیز تعمیرات فازهای 2 و 3 (پالایشگاه دوم) درحال انجام است و پس از آن نیز تعمیرات پالایشگاه اول و در نهایت پالایشگاه پنجم انجام می‌شود.
مدیر تعمیرات شرکت مجتمع گاز پارس اظهارداشت: با اتمام برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها،مجتمع گاز پارس جنوبی با آمادگی کامل به استقبال زمستان می‌رود و برای تولید گاز و محصولات آن مشکلی نخواهد داشت.
بالنده گفت: تعمیرات در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاهی بر محوریت بازرسی فنی، نیازهای تعمیراتی و استفاده و الگوگیری از متدولوژی مدیریت‌ دارایی‌های فیزیکی انجام می‌شود.
وی افزود: در این فرآیند انتخاب تجهیزات، براساس آمار و اطلاعات فنی و محاسبات علمی صورت می‌گیرد و با استفاده از نرم‌افزاهای مختلف، نسبت به بهینه‌سازی هزینه‌ها اقدام می‌شود.
بالنده با بیان اینکه فرآیند بهبود و کاهش زمان تعمیرات اساسی در سال‌های گذشته به بهترین نحو انجام شده است یادآورشد: در تعمیرات سال جاری تمرکز بر افزایش کیفیت فعالیت‌های تعمیراتی است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.