به گزارش ایرنا، بخشدار ریگ در این آیین گفت: دیدگاه دولت به جوانان ویژه است و خانه جوان یکی از خواسته های این قشر در این منطقه است که محقق شد.
مسعود شیرافکن افزود: باید جوانان را تشویق کنیم به دنبال ترویج فضای امیدواری در میان جامعه باشند و خانه جوان را خانه خود بدانند.
وی اظهارداشت: توسعه نرم افزاری جامعه بخش ریگ در کنار توسعه سخت افزاری و عمرانی از عمده برنامه هایی است که بخشداری دنبال کرده و افتتاح خانه جوان در همین راستا است.
بخشدار بندر ریگ گفت: خرسندیم که شروع فعالیت خانه جوان با کتاب و ماه محرم گره خورده که می توان به عنوان الگو و چراغ راه از آن بهره برد و روحیه حق طلبی حسینی را به جامعه جوان این بندر تزریق کرد.
وی افزود:محرم و آیین های عاشورایی در بخش ریگ قابلیت بزرگی دارد که باید ضمن نهایت استفاده نرم افزاری به عنوان یک دانشگاه انسان ساز به آن نگریست.
شیرافکن گفت: شروع فعالیت خانه جوان با ضیافت دوشنبه های کتاب به عنوان ابزاری برای تقویت اندیشه است.
در این آیین مهدی تنگستانی فعال اجتماعی و عرصه سینما، مدرس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیرازبه عنوان مسئول خانه جوان بندرریگ معرفی و برنامه ضیافت دوشنبه های کتاب اثر شهید مطهری با عنوان 'حماسه حسینی' ارایه و توسط عبدالرضا عبدالهی کارشناس ارشد ادبیات بازگو شد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.