به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود:باتوجه به نقش و جایگاه مدرسه در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه برای فراهم زمینه رسالت آموزش و پرورش همه دستگاههای اجرایی باید مشارکت کنند.
وی با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش بر بهره‌گیری از مکتب عاشورا تاکید کرد و اظهارداشت:باید از مکتب عاشورا برای هدایت نسل جوان و سعادت‌مندی آنان استفاده کرد.
استاندار بوشهر یادآورشد: همه مردم پرورش یافته و تربیت شده مدارس هستند که در این راستا باید در بازگشایی مدارس و حل مشکلات، همه دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش را یاری کنند.
وی گفت:شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تلاش و خواسته همه مردم جامعه است.
گراوند افزود:برای اجرای طرح مدارس روستا مرکزی باید فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با آموزش و پرورش مناطق همکاری کنند تا مشکلات این مدارس برطرف شود.
استاندار بوشهر بر فراهم شدن امکانات لازم برای ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد و افزود: زمین ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس بوشهر مورد توجه قرار گرفته که برای ساخت این دبیرستان 2 میلیارد تومان تخصیص یافته و در آستانه بازگشایی مدارس پرداخت می‌شود.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.