به گزارش ایرنا، رضا عوض پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سهم استان بوشهر در بخش تسهیلات اشتغال روستایی 2 هزار میلیارد ریال است که این میزان اعتبار به 2 بخش تبدیل شده است.
وی بیان کرد: از بخش نخست آن تاکنون استان بوشهر 890 میلیارد ریال را جذب کرده که براساس برآوردها این میزان تسهیلات برای یکهزار و 270 نفر ایجاد شغل می کند.
عوض پور ادامه داد: در ارتباط با تسهیلات اشتغال فراگیر نیز سهم استان بوشهر در مرحله نخست 960 میلیارد ریال بود که از این میزان تاکنون 260 میلیارد ریال جذب شده است.
وی افزود:با هدف جذاب تر شدن تسهیلات اعطایی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر یکهزار میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات پیش بینی کرده ایم.
عوض پور ادامه داد: با این ظرفیت سودتسهیلاتی که نرخ بالایی دارند به میزان قابل توجهی کاهش و برای سرمایه گذاران از توجیه اقتصادی لازم برخوردار می شود.
وی در ارتباط با برنامه ششم توسعه اظهار داشت: سند توسعه برنامه ششم توسعه برای هر 10 شهرستان استان بوشهر تدوین شده که این امر مسیر حرکتی آنها در حوزه های مختلف را ترسیم کرده است.
عوض پور یادآور شد:همچنین استان بوشهر به عنوان پایلوت اجرای طرح نظام نوآوری منطقه‌ای برای برنامه ریزی توسعه علم و فناوری در کشور انتخاب شده است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.