به گزارش ایرنا، عزت الله ابراهیمی روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان بوشهر افزود:
با برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در بهمن ماه سال جاری در استان خوزستان برای دومین سال متوالی است که این مسابقات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
وی یادآورشد: در سال گذشته نیز مسابقات جهانی کونگ فو به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد که ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و امیدواریم این عنوان ارزشمند امسال نیز برای کشورمان تکرار شود.
دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایران گفت: تیم ها و کشورهای شرکت کننده در مسابقات جهانی کونگ فو در آینده نزدیک معرفی می شوند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه کونگ فو ورزشی رزمی ایرانی است اضافه کرد: هم اکنون در زیر مجموعه این فدراسیون 60 هزار ورزشکار سازمان یافته در 22 سبک فعالیت دارند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه پایه و اساس این رشته ورزشی از داخل کشور شکل گرفته امیدواریم با توجه به شعار سال بیش از پیش به این رشته ورزشی توجه شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هیات کونگ فو این استان در سال گذشته در رتبه 15 کشور قرار گرفت و با توجه به اختلافات داخلی این هیات در چند ماه گذشته انتظار داریم این جایگاه توسط رئیس جدید این هیات ارتقا یابد.
احمد بهروزیان فر افزود: برگزاری کلاس های آموزشی، توسعه هیات های شهرستانی و تعامل سازنده با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان باید در دستور کار جدی رئیس هیات کونگ فو استان بوشهر باشد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خوب استان بوشهر برای میزبانی رقابت های کشوری و اردو های تیم ملی امیدواریم این مهم با هدف توسعه ورزش کونگ فو در استان محقق شود.
در این آیین جواد حیدری برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات کونگ فو استان بوشهر انتخاب شد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.