به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشن عاطفه ها هر سال با هدف کمک به تامین نیازهای ضروری دانش آموزان نیازمند در کشور برگزار و امسال نیز مرحله نخست آن در روزهای 15 و 16 شهریور در سراسر استان بوشهر برگزار شد.
وی با اشاره به میزان و آمار اولیه کمک های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه ها گفت: 70 درصد از میزان کمک های دریافت شده کالایی و 30 درصد نقدی است.
لطفی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در 11 مهر ماه اظهار کرد: این جشن با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی میان دانش آموزان در 800 مدرسه استان با شعار 'هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها' با حضور دانش آموزان، مربیان، معلمان و اولیای دانش آموزان برگزار می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در مرحله دوم جشن عاطفه ها 140 هزار پاکت جمع آوری کمک های دانش آموزان، در مدارس این استان توزیع می شود.
لطفی با اشاره به اینکه هفت هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: امسال به منظور تامین نیازهای تحصیلی همه این دانش آموزان نیازمند، بسته های تحصیلی 2میلیون ریال شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه بین دانش آموزان توزیع می شود.
وی یادآور شد: در مرحله اول و دوم جشن عاطفه های سال گذشته مردم نیکوکار استان بوشهر 30میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به روش های مشارکت در جشن عاطفه ها اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر می توانند از طریق مراجعه به پایگاه های جمع آوری کمک ها، مراکز نیکوکاری، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا واریز کمک های نقدی به حساب 0105753982009نزد بانک ملی اقدام کنند.
لطفی با تاکید بر بهره گیری از شیوه های نوین الکترونیک در دریافت کمک های مردمی نیز اظهارداشت: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری #077* 8877 *، نرم افزار های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877 اقدام کنند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.