به گزارش ایرنا، کبری توکلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای قانون حفظ و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، با دستور دادستان شهرستان بوشهر نسبت به جمع آوری و دپو مصالح و تخریب شالوده، در زمین های کشاورزی این شهرستان اقدام شد.
وی اظهار داشت: این عملیات در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون تغییر کاربری های غیرمجاز زمین های کشاورزی، صورت گرفته و افرادی که قصد تغییر کاربری در زمین زراعی و باغ ‌ها در خارج از محدوده قانونی شهر‌ها، شهرک‌ها و روستا‌ها را دارند باید با در دست داشتن مستندات مالکیت به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه تا در زمینه نحوه اقدام مورد راهنمایی و ارایه طریق قانونی قرار گیرند.
وی همچنین ضمن توجه دادن روستائیان و کشاورزان به طی فرآیندهای قانونی و اخذ مجوزهای لازم به منظور هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی افزود: با افرادی که بدون گرفتن مجوز نسبت به ساخت و ساز و یا دپو مصالح ساختمانی اقدام کنند، مطابق قانون برخورد می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر از مردم و کشاورزان خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی مراتب را از طریق سامانه 131 اطلاع دهند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.