به گزارش ایرنا،‌ امیر قلعه‌نویی پنجشنبه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: دو تیم بازی قابل قبولی ارائه کردند ولی با توجه به موقعیت های متعدد سپاهان عدالت فوتبال در این بازی رعایت نشد.
وی بیان کرد: به نظرم بازی باید 6 بر 2 تمام می‌شد ولی با این وجود برابر پارس جنوبی تن به تساوی دادیم.
قلعه نویی ادامه داد: سپاهان علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساند چهار موقعیت صددرصد گلزنی داشت که هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد.
وی بیان کرد: پنالتی اعلام شده برای پارس جنوبی نیز اشتباه بود زیرا در آن صحنه بازیکن حریف روی بازیکن سپاهان مرتکب خطا شد.
قلعه نویی ادامه داد: پنالتی اشتباه این بازی در حالی اعلام شده که در بازی هفته گذشته پنالتی سپاهان نادیده گرفته شد.
وی گفت: با این وجود به به تارتار تبریک می گویم که تیم بسیار خوبی تشکیل داده است.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان یادآور شد: تیم پارس جنوبی جم در دفاع و حمله بسیار با برنامه ریزی کار می‌کند.
وی در ارزیابی خود از تیم پارس جنوبی در این فصل گفت: من کارشناس نیستم اما مسئولان پارس جنوبی به لحاظ سخت افزاری نسبت به کارکرد فنی عقب هستند.
قلعه نویی ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم به دلیل اینکه تارتار تیم خوبی را به لحاظ فنی تشکیل داده همچنان در لیگ برتر می‌ماند.
وی در ارتباط با تیم سپاهان اصفهان گفت: آن عده‌ای که معتقدند این تیم از نظر بدنسازی اشکال دارد امروز دیدند که چگونه تا آخرین دقیقه بازی دوندگی داشت.
قلعه نویی همچنین با تقدیر از میزبانی شایسته مردم جم گفت: مردم خوب این شهرستان به خوبی از ما پذیرایی و در طول بازی نیز فضای بسیار خوبی در استادیوم شکل داده بودند که از میزبانی آنان لذت بردم.
تیم سپاهان اصفهان با این تساوی 10 امتیازی شد و رتبه دوم خود را در جدول حفظ کرد و پارس جنوبی جم با هشت امتیاز به رده پنجم جدول رقابتهای لیگ برتر صعود کرد.
سپاهان در هفته هفتم بازی ها در خانه به مصاف فولاد خوزستان می رود و پارس جنوبی جم میهمان تیم ماشین سازی تبریز می شود.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.