به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان روز چهارشنبه در جمعه خبرنگاران افزود: بحث مشکل مالی دامن گیر همه تیم ها شده و تیم پارس جنوبی جم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی بیان کرد: بطور طبیعی بازیکن قرارداد دارد و باید حقوقش پرداخت شود اما با این وجود مشکلات مالی تحقق این مهم را با مشکل مواجه می کند.
رضائیان افزود: پارس جنوبی با بازیکنان سال گذشته تسویه کرده ولی قرارداد کادر فنی تاکنون بطور کامل پرداخت نشده است.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم طی روزهای آینده به بازیکنان و کادرفنی پرداختی مجدد داشته باشیم.
رضائیان در ارتباط با میزبانی تیم پارس جنوبی جم از تیم های لیگ برتری افزود: همه در جریان هستند که تیم میزبان در لیگ برتر هیچ تعهدی در قبال تیم میهمان ندارد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم گفت: چنانچه این طور باشد وقتی ما هم به شهرهای دیگر می‌رویم باید درخواست گرفتن هتلی خاص را بدهیم.
وی افزود: در شهر جم یک مهمانسرای کشتیرانی وجود دارد که تیم ها باید تلاش کنند تا این مهمانسرا را بگیرند.
رضائیان گفت: برای سپاهان بعنوان میهمان این هفته پارس جنوبی نیز رایزنی شده تا آنها در جم بعنوان محل برگزاری بازی اسکان پیدا کنند.
وی ادامه داد: در چند هفته پیش که استقلال به استان بوشهر آمد در عسلویه هتل خوب و باکیفیتی داشتند اما با این وجود بعضی دوست دارند دست پیش را بگیرند و بگویند ما میزبان خوبی نیستیم.
رضائیان عنوان کرد: ما در خیلی از شهرها شرایط خاصی نمی‌بینیم که این مسائل دیگر عادی شده ولی با این وجود برخی زیبایی های فوتبال را رها کرده و به حاشیه ها می چسبند که امیدواریم این رویه تغییر کند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم در ارتباط با جذب بازیکنان جدید نیز گفت: تا 15 شهریور برای نقل و انتقالات وقت داریم اما تارتار بعنوان سرمربی تیم بازیکن جدیدی را معرفی نکرده است.
رضائیان در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز گفت: لیگ فوتبال ساحلی خیلی زود شروع شد ولی با وجود پذیرش شکست در هفته نخست در ادامه روند خوبی طی کردیم.
وی یادآور شد: دیگر فوتبال ساحلی فراگیر شده و مدعیان قهرمانی یکی دو تیم نیستند.
رضائیان اظهار داشت: در مسیر کسب ششمین قهرمانی بازی‌های سختی در پیش داریم که بازیکنان باید تلاش خود فاصله امتیازی با سایر تیم ها را حفظ کنند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.