در ادامه این مطلب آمده است:پیش از شروع به کار شورا هم حاشیه بود، شروع هم با حاشیه و در ادامه هم حاشیه، مثل اینکه شورای کنونی را باید شورای حاشیه نامید.
در حالی که پس از پایان انتخابات، از اعضای انتخاب شده بر می آمد که روزهای خوبی با جوانان با انگیزه و متخصص در شورای شهر داشته باشیم، اما حرص و طمع قدرت برخی آقایان سیاسی نما که بیرون گود بودند موجب شد شورا و برخی اعضا بی تجربه آن گوش به زنگ بیرون باشند و در انتظار جلسات خارج از شورا بمانند.
برخی اعضا وابسته به بیرون شورا
به وضوح مشخص بود شخصی که تا دیروز فعالیت آنچنانی درعرصه شهری واجرایی نداشت و حال به واسطه اتفاقات و آشنایان سیاسی خود به شورا راه یافته، نمی تواند مستقل عمل کرده و نماینده شایسته ای برای مردم در شورا باشد یا دیگری که فکر می کرد جناحش در انتخابات شوراها پیروز شده به جای برنامه کاری در شورا، به فکر جلسات داخلی با هم حزبی های خود بود و....و.... بقیه اعضا 9 نفره که هر کدام ویژگی های مثبتی هم دارند گرفتار حاشیه و افراد بیرون شورا شدند و آن اتفاقی که نباید می افتاد افتاد و شاهد بدترین شورا بودیم.
عاجز از انتخاب شهردار
شورایی که در آستانه یکسالگی خود به واسطه همان نگاه ها و دخالت های سیاسی افراد خارج از شورا هنوز نتوانسته شهردار انتخاب کند و برای خود یک رکورد به ثبت رساندند.
حواشی در مورد تیم شاهین، اختلاف شدید برخی اعضا شورا با هم، حواشی انتخاب رئیس شورا، نابسامانی در شهرداری، توقف پروژه های مهم، گلایه شهروندان از شورای بیکار و.... همگی ناشی از آن شد که اعضا به جای پرداختن به وظیفه اصلی خود، گرفتار حاشیه شدند و بهترین فرصت ها برای کمک به شهر را از دست دادند.
مقصر اصلی سیاسیون خارج از شورا
انتقادات از شورا خیلی زیاد شده و حتی وقتی یک عضو هم دل را به دریا می زند تا بدور از اتفاقات سیاسی، گامی برای کمک به توسعه شهر بردارد، باز هم انگ سیاسی می خورد و سیاسیون بیرون از گود مانع از رسیدن به هدف می شوند.
مقصر اصلی اتفاقات در شورا علاوه بر 9 نفر عضو آن، افراد سیاسی هستند که فکر می کنند باید از این فرصت شورا برای جبران شکست های سیاسی خود استفاده کنند و در این مسیر علاوه بر اینکه برخی اعضا شورا را قربانی می کنند، مجموعه شورا و شهرداری را هم به حاشیه می برند، به عقیده من سیاسیون خارج از شورا بیش از اعضا شورا در به حاشیه بردن شورا و مشکلات شهرداری مقصر هستند و باید به مردم معرفی شوند.
لطفا استعفا دهید
در حالی که مردم نجیب و صبور بوشهر به دنبال شهری در خور توجه هستند اما اعضا شورا همچنان در غل و زنجیر نگاه ها و رفتارهای سیاسی گیر کرده اند. هم سیاسیون بیرون از گود و هم اعضا شورا باید مرد و مردانه در مقابل مردم قرار گرفته و به خاطر عملکرد نامناسب و دخالت های بیجای خود در فعالیت شورا از مردم عذرخواهی کنند و در این شرایط که با کم کاری مدیریت شهری در بوشهر شاهد اتفاقات تلخی همچون درگذشت اسما زحمتکش و آن کارگر پسماند هستیم بهتر این است دوستان عزیزم در شورای شهر بوشهر ضمن استعفا از این سمت، افراد و سیاسیونی هم که در مدیریت شورا دخالت می کردند به مردم معرفی کنند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.