«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند. «جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

به گزارش جماران، علی رغم اینکه معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از رفع مشکل نرم افزاری خود خبر داده است اما پیامک های جریمه ی ورود به طرح ترافیک برخی از شهروندانی که حساب شهروندی دارند را سردرگم کرده است

 

ابهام و سوال اصلی اینجاست که  نتیجه ی پیامک هایی که ارسال شده و معاونت حمل و نقل از بلااثر بودن آن خبر می دهد، چه می شود؟  چرا که شفاف سازی خاصی از سوی این سازمان صورت نگرفته است.

 تعدادی از شهروندان با ارسال پیام هایی به #جماران با توجه به پاسخگو نبودن سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواستار پاسخگویی اعضای شورای شهر در این خصوص شده اند.

 مشکل نرم افزاری این سازمان در حالی همچنان مساله برانگیز است که این معاونت حمل  و نقل شهرداری تهران از اجرای طرح دیگری در خصوص دوچرخه های سیار در شهر خبر داده که با نرم افزارهایی هم چون جی پی اس در اختیار شهروندان قرار می گیرد. چراکه این نگرانی وجود دارد که در صورت اختلال در سامانه ناوگان دوچرخه سواری ، سر نوشت چندهزار دوچرخه که با هزینه مردم شهر  خریداری شده چه می شود؟ 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.