تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ با جماران در ارتباط باشند.

یکی از مخاطبان جماران ( #سخن_مخاطبان ) با ارسال این دل نوشته از زحمات پرسنل بیمارستان سینا تهران تقدیر و تشکر کرده و نوشته است:

چند روز پیش مادرم را که متاسفانه دچار مشکلی اورژانسی شده بود برای درمان به بیمارستان سینا تهران بردم. اینکه چرا خودم به تنهایی بیمار را به بیمارستان رساندم، داستانی دارد که شاید این روزها برای برخی از هموطنان اتفاق افتاده باشد. ضمن قدردانی از زحمات عوامل اورژانس تهران! اما بعد از دقایقی طولانی که با اشغال بودن شماره اورژانس مواجه شدم، تصمیم گرفتم عزیزم را خود به بیمارستان منتقل کنم تا به اصطلاح لحظات طلایی را برای ضایعه ی احتمالی از دست نداده باشم. به هر ترتیب مادرم را به بیمارستان سینا رساندم.

برخلاف تصویر ذهنی قبلی، اولین نکته ای که با ورود به بیمارستان سینا توجهم را به خود جلب کرد به رغم شلوغی همیشگی این بیمارستان دولتی که در مرکز تهران واقع شده، رسیدگی خوب و توجه به موقع بخش اورژانس بیمارستان بود، به نحوی که خیلی سریع بیمار(مادرم) مورد معاینه قرار گرفت و روند آزمایشگاهی و درمانی آغاز شد. جدا از تمیزی و نظافت قابل قبول بیمارستان، برخورد مناسب پرسنل که در تمامی مراحل آزمایش و بستری، همراهیمان کردند قابل توجه می نمود.

همچنین جا دارد از تلاش های پرسنل و کارکنان مجرب و کارآزموده بخش رادیولوژی، سی تی اسکن و ... بیمارستان سینا که با صبر، ادب و احترام، - نکته ای که تمامی همراهان بیماران در آن شرایط پر استرس به آن احتیاج دارند - کلیه مراحل تشخیصی مادر عزیزمان را انجام دادند، کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام کنم.

انشالله که مخاطبان دل نوشته بنده هیچ وقت دچار بیماری و درگیر بیمارستان نشوند اما به هر روی اتفاقی است که شاید برای همه روزی بی‌افتد، ولی به حمد الله و تلاش های پرسنل و کارکنان زحمتکش و صبور، این بار بیمارستان سینا تهران برای من و مادرم خاطره خوبی بر جای گذاشت.

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ برای ما ارسال کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.