پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون وزیر دفاع روسیه گفت: مسکو از سطح روابط نظامی و فنی دو کشور راضی است و می‌داند که همکاری‌ها بیش از پیش گسترش خواهد یافت چراکه روسیه با در نظر گرفتن تعهدات بین‌المللی بر سطح روابط خود با ایران می‌افزاید.

به گزارش جماران؛ معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که کشورش همکاری‌های نظامی و فنی با ایران را با توجه به تعهدات بین‌المللی دو کشور، گسترش خواهد داد.

الکساندر فومین در دیدار با امیر سرتیپ دوم محمد احدی، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: ما با ایران همکاری‌های گسترده‌ای در مبارزه با تروریسم داریم که در آینده نیز ادامه خواهد یافت و بیشتر نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: مسکو از سطح روابط نظامی و فنی دو کشور راضی است و می‌داند که همکاری‌ها بیش از پیش گسترش خواهد یافت چراکه روسیه با در نظر گرفتن تعهدات بین‌المللی بر سطح روابط خود با ایران می‌افزاید.

این مقام نظامی روسیه در ادامه اظهارات خود به بحث مبارزه تروریسم توسط ایران و روسیه اشاره کرد و اظهار داشت که در برخی مناطق ما از مبارزه عادلانه‌ای در برابر تروریسم حمایت می‌کنیم که بسیار درست و عادلانه است.

به گفته فومین، مبارزه با تروریسم یکی از مهمترین بخش‌های همکاری تهران و مسکو است و روسیه معتقد است که دو طرف باید همکاری‌ها و تلاش‌های خود را در مبارزه با تروریسم بیشتر کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.