طی روز‌های گذشته بیش از یک و نیم تن مرغ کشف شده از محتکران به قیمت کیلویی ۵ هزار تومان بین شهروندان در زرند توزیع شد.

به گزارش جماران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کشف و پلمب انبار‌های احتکاری مرغ، برنج خارجی، قند، آب معدنی و میلگرد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این انبار‌ها ۵ هزار و ۹۳۶ شاخه میلگرد، هزار و ۱۰۰ کیلوگرم برنج، دو تن قند و ۶۰۰ بطری آّب معدنی کشف شده است.

سید مهدی قویدل با بیان اینکه توزیع سریع این اقلام در دستور کار است، اظهار داشت: طی روز‌های گذشته بیش از یک و نیم تن مرغ کشف شده از محتکران به قیمت کیلویی ۵ هزار تومان بین شهروندان توزیع شد و امروز ۲۷ مرداد ماه اقلام خوراکی از جمله قند و برنج‌های مکشوفه و فردا ۲۸ مرداد ماه نیز آهن آلات در بازار و بین شهروندان توزیع می‌شود.
 
توزیع آهن آلات و اقلام خوراکی کشف شده از انبار‌های احتکار کالا بین مردم زرند / توزیع یک و نیم تن مرغ کشف شده از محتکران به قیمت کیلویی ۵ هزار تومان
وی با تاکید بر برخورد قاطع با محتکرین گفت: برخی از افراد سودجو بدون توجه به نیاز همشهریان با اخلال در بازار، کالا و مایحتاج مردم را احتکار و ذخیره سازی می‌کنند، که این امر باعث کمبود اقلام در بازار و افزایش قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم می‌شود.

این مقام قضائی اظهار داشت: تیم بازرسی متشکل از پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی، شورای اصناف، صنعت معدن و تجارت و با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان با هدف مبارزه با احتکار کالا و گران فروشی تشکیل و در حال بازرسی از انبار‌ها و واحد‌های صنفی هستند.
 
توزیع آهن آلات و اقلام خوراکی کشف شده از انبار‌های احتکار کالا بین مردم زرند / توزیع یک و نیم تن مرغ کشف شده از محتکران به قیمت کیلویی ۵ هزار تومان
دادستان عمومی و انقلاب زرند همچنین گفت: در حاشیه طرح مبارزه با گران فروشی و احتکار همچنین ۱۲۰ هزار نخ انواع سیگار، ۲۰۰ بسته انواع تنباکو قاچاق از این انبار‌ها کشف و ضبط شد. 

شایان ذکر است بسیاری شهروندان زرندی که در محل توزیع مرغ (احتکار شده) حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از برخورد با متخلفان از اقدام ارزشمند تیم بازرسی در مبارزه با احتکار کنندگان قدردانی کردند و برخورد جدی و قانونی با سودجویان و احتکارکنندگان را خواستار شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.