نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تمام تلاشم را چه به عنوان صاحب رسانه، چه ازکانال مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع از جمله حصر، رفع مشکلات قانونی اصحاب رسانه و تقریب احزاب اصلاح‌طلب انجام داده‌ام.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی و مدیرمسئول روزنامه‌های اعتماد و تعادل و سایت اعتمادآنلاین با تعدادی از مدیران شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حضرتی در این نشست که صبح امروز برگزار شد با اشاره به اینکه نه به عنوان قائم‌مقام حزب اعتماد ملی و نماینده مجلس بلکه به عنوان عضوی از خانواده بزرگ جامعه رسانه‌ای در این نشست شرکت کرده گفت: احساس کردم فعالان رسانه در فضای مجازی حرف‌ها، انتقادات و گلایه هایی دارند که باید شنیده شود.

در ادامه این نشست، ادمین‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی نظرات، انتقادات و گلایه‌های خود را نسبت به کم‌توجهی بزرگان اصلاحات بیان و از دغدغه‌ها، مشکلات و خطرات خانواده اصلاحات گفتند.

قائم‌مقام حزب اعتمادملی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه اکنون تداوم گفتمان اصلاحات مهم‌تر از هر شخصی است، موانع مختلفی که از سال 76 تاکنون در مسیر اصلاحات قرار داشته‌اند را برشمرد و گفت: تمام تلاشم را چه به عنوان صاحب رسانه، چه ازکانال مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع از جمله حصر، رفع مشکلات قانونی اصحاب رسانه و تقریب احزاب اصلاح‌طلب انجام داده‌ام.

این نماینده مجلس در پاسخ به انتقاد چندنفر از حاضرین در این نشست نسبت به عملکرد فراکسیون امید گفت: دولت‌های بعد از دوم خرداد 76 و مجلس ششم جزو افتخارات اصلاحات وکشور است. بعد از سال 88 اصلاح طلبی رو به موت بود، درسال 92 ثابت کردیم هنوز زنده‌ایم، لذا لیست امید نیز در ادامه کف خواسته‌های اصلاح‌طلبان بود.

حضرتی با اشاره به اینکه «این روزها در خصوص انتصابات شهرداری صحبت‌هایی می‌شود» ادامه داد: همه می‌دانند آقایان رئوف قادری و ابوالحسنی در زمان شهرداری آقای نجفی منصوب شدند. من به کارهای روزنامه و وظیفه نمایندگی‌ام که برسم افتخاراست. طرح دخالت اینجانب در امور انتصابات شهرداری به شوخی می‌ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بارها به مسئولین گفتم چرا کاری کنیم که بی‌بی‌سی و دیگر رسانه‌های بیگانه منبع خبر و مرجع رجوع مردم شوند.

حضرتی در پایان این نشست، فضای مجازی را مهم‌ترین و مردمی‌ترین رسانه دانست و اظهار امیدواری کرد فعالان فضای مجازی با تلاش و کوشش همه، بتوانند در امنیت کامل به رسالت مهم خود برسند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 991395
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.