رئیس جمهور ترکیه ضمن اظهار خرسندی از دریافت پیام دکتر روحانی، مجددا بر اراده ترکیه مبتنی بر ادامه همکاریها با ایران تاکید کرده و در خصوص راهکارهای مربوط به چگونگی توسعه هرچه بیشتر مناسبات میان دو کشور و رفع موانع احتمالی موجود تاکید کرد.

به گزارش جماران؛ دکتر محمود واعظی فرستاده ویژه رئیس جمهوری کشورمان به ترکیه شامگاه پنجشنبه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور دیدار و پیام کتبی دکتر روحانی را به وی تسلیم کرد.

واعظی در این دیدار درباره آخرین تحولات مربوط به برجام، آغاز تحریم های جدید آمریکا و مواضع کشورمان در این موارد با اردوغان گفتگو کرده و بر عزم کشورمان بر مقاومت تا پشیمان کردن آمریکا از اقدام خود تاکید کرد. 

واعظی در ادامه این دیدار برخی دیگر از موضوعات مورد علاقه دو کشور در عرصه های دوجانبه و منطقه ای را با رئیس جمهور ترکیه مورد بحث و تبادل نظر قرار داد. 

رئیس جمهور ترکیه نیز ضمن اظهار خرسندی از دریافت پیام دکتر روحانی، مجددا بر اراده ترکیه مبتنی بر ادامه همکاریها با ایران تاکید کرده و در خصوص راهکارهای مربوط به چگونگی توسعه هرچه بیشتر مناسبات میان دو کشور و رفع موانع احتمالی موجود تاکید کرد. 

رجب طیب اردوغان در ادامه اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک با دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان ملاقات کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 985581
  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.