عبدالله ناصری تاکید کرد: متاسفانه ما در ادوار مختلف مجلس ویژگی رویکرد کاسب کارانه و برخورد منفعت‌طلبانه با وزرا و کابینه و حتی استانداران یک رویه شده است.

به گزارش جماران؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من معتقدم که در کشور باید کارهای بنیادی صورت بگیرد و این را باید مسئولان و نمایندگان مجلس بدانند که مشکلات اقتصادی ما زمینه سیاسی و بین‌المللی دارد و با جابجایی یک وزیر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

عبدالله ناصری درباره استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه داشته باشید که مشکلات اقتصادی دولت و کشور خیلی فراتر از این است که با سوال از رئیس‌جمهور و استیضاح و جابجایی چند وزیر حل شود. من معتقدم که در کشور باید کارهای بنیادی صورت بگیرد و این را باید مسئولان و نمایندگان مجلس بدانند که مشکلات اقتصادی ما زمینه سیاسی و بین المللی دارد و با جابجایی یک وزیر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی تاکید کرد: متاسفانه ما در ادوار مختلف مجلس ویژگی رویکرد کاسب کارانه و برخورد منفعت‌طلبانه با وزرا و کابینه و حتی استانداران یک رویه شده است البته که این ویژگی و رویکرد در مجلس ششم به صفر رسیده بود. این یکی از ویژگی ‌های خیلی زشت پارلمان کشور است.

ناصری گفت: برای حل این موضوع در اولین گام باید نظارت شورای نگهبان به گونه‌ای باشد که زمینه حضور افراد سالم و پاکدست و کاردان فراهم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.