دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: حکومت به اعتقاد من هم مسئول آمارهای واقعی است و هم مسئول احساس مردم، اما گاهی می بینیم که برخی رسانه‌ها طوری رفتار می‌کنند که به مردم اینگونه القا شود که اوضاع از آنچه هست بدتر است.

به گزارش جماران؛ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تریبون‌های رسمی نظام به دلیل اختلافات غیر ضرور در جهت تخریب یکدیگر کار می‌کردند و هنوز هم می‌کنند، از صداوسیمای ما گرفته تا سایت‌های این وری و آن وری و برخی تریبون‌های مقدس.

محمدرضا باهنر طی سخنانی در نشست هفتگی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه گاهی برخی مشکلات ما به ندانم کاری خودمان باز می گردد، گفت: به تعبیر رهبری ما هیچ مشکلی در کشور نداریم که قابل حل نباشد اما حل شدن شرط و شروطی دارد که لازمه آن همدلی و همراهی است.

وی افزود: تریبون های رسمی نظام به دلیل اختلافات غیر ضرور در جهت تخریب یکدیگر کار می کردند و هنوز هم می کنند، از صداوسیمای ما گرفته تا سایت های این وری و آن وری و برخی تریبون های مقدس.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه گاهی قوه مجریه علیه قوه قضاییه و قوه قضاییه علیه مجلس و مجلس علیه هردوی اینها سخن می گویند، اظهار کرد: حکومت به اعتقاد من هم مسئول آمارهای واقعی است و هم مسئول احساس مردم، اما گاهی می بینیم که برخی رسانه‌ها طوری رفتار می‌کنند که به مردم اینگونه القا شود که اوضاع از آنچه هست بدتر است.

باهنر با اشاره به نوسانات بازار ارز و سکه اظهار کرد: به نظر می‌رسد تورم بالا هر هشت سال یکبار در کشور ما تکرار می‌شود و ظاهرا معلوم نیست که چه زمانی می خواهیم از گذشته درس بگیریم حالا هرقدر هم که تقصیر را اصلاح‌ طلبان به گردن اصولگرایان یا معتدلین به گردن اصولگرایان بیندازند مشکلی حل نمی شود بلکه یک اشکال ساختاری وجود دارد که باید حل شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه ما در دوره آقای روحانی برای پنج سال تورم را سرکوب کردیم، گفت: نتیجه این تورم پنج ساله وضعیتی می‌شود که الان در حال مشاهده آن هستیم.

وی افزود: برای من اصلا ترکیدن قیمت ارز و سکه غیرمترقبه نبود و از ابتدای امسال منتظر بودم که این اتفاق رخ دهد و در این زمینه هم به نظرم گفتن اینکه دولت روحانی بی عرضه است درست نیست در این زمینه دولت احمدی‌نژاد، خاتمی و هاشمی هم بی عرضه بودند.

وی در بخش نخست سخنانش تاکید کرد: جامعه اسلامی مهندسین در سالهای آینده حضور جامع تری در مسائل کشور خواهد داشت و قصد دارد چه حضوری و چه با نامه های سرگشاده، برنامه‌هایش را به سمع و نظر مسئولان و تصمیم سازان کشور برساند.

باهنر افزود: هدف ما این است که در آینده نزدیک حوزه های تشکیلاتی خود را به عنوان کمیته های فنی درآوریم تا وضعیت کشور در حوزه های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی را رصد کرده و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.