نایب رئیس مجلس گفت: این طور نیست که ملت ایران به خاطر برخی فشارهای اقتصادی شرافت خود را از دست بدهد، مردم به مسئولان خود اعتماد دارند و انشاءالله از این وضعیت با پیروزی خارج خواهیم شد.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس دوم مجلس تهدیدات مقامات امریکایی را نشانه ضعف آن‌ها در برابر جمهوری اسلامی دانست و گفت: تهدید بیش از حد نشان از عمل نکردن دارد.

علی مطهری رفتارهای اخیر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه امریکا را ناشی از توهمات مقامات این کشور دانست و تصریح کرد: امریکایی ها در عالم خیال و توهمات خود فکر می کنند با اعمال فشارهای اقتصادی به کشورمان اوضاع داخلی را به هم می ریزند و باعث اقدام مردم علیه حکومت می شوند و در تلاش برای یافتن حامیانی از میان ایرانیان خارج یا داخل کشورمان هستند در حالیکه اینها همه خواب و خیال است.

وی افزود: این طور نیست که ملت ایران به خاطر برخی فشارهای اقتصادی شرافت خود را از دست بدهد، مردم به مسئولان خود اعتماد دارند و انشاءالله از این وضعیت با پیروزی خارج خواهیم شد.

عضو فراکسیون امید مجلس سخنان رئیس جمهور و وزیر امور خارجه امریکا را در شان جایگاه آنها ندانست و گفت: این رفتار مقامات امریکایی حاکی از احساس ضعف آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران است و به خیال خود می خواهند با تشر ایران را سر جای خود بنشانند در حالی که به خوبی از قدرت نظامی و نفوذ ایران در منطقه آگاهند.

مطهری خاطر نشان کرد: تهدید بیش از حد نشان از عمل نکردن دارد لذا ما نباید خیلی روی حرف امریکایی ها حساب کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 975145
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.