سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در توئیتر خود اعلام کرد که حملات هوایی گسترده به برخی مناطق نوار غزه در حالی است که نیروهای اسرائیلی بعد از ظهر جمعه از غزه هدف حمله قرار گرفتند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه حمله کردند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، چند فروند جنگنده رژیم صهیونیستی ده ها مواضع حماس را در غزه هدف قرار دادند. 

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل بندر «زیکیم» را بسته و از شهرک نشینان خواسته است به نقاط امن پناه ببرند.

بر اساس این گزارش، یک گلوله خمپاره نزدیک یگان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه ناحل عوز فرود آمد.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس ستاد ارتش این رژیم خواستار از سرگیری حملات به غزه شده است.

غزه امروز شاهد هفدهمین هفته راهپیمایی بزرگ بازگشت است . این در حالی بود که تحولات اخیر، سرزمین های اشغالی را در کانون توجه قرار داده است. 

مجلس نمایندگان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست روز پنجشنبه قانونی نژادپرستانه موسوم به «کشور-ملت یهود» را تصویب کرد که سرزمین فلسطین را متعلق به یهودیان می داند.

به موجب این قانون سرزمین فلسطین وطن تاریخی ملت یهود تلقی و در آن تاکید شده است که فقط یهودیان حق تصمیم گیری درباره این سرزمین را دارند.

نشست اضطراری نتانیاهو با سران نظامی در پی تحولات غزه

در پی تحولات میدانی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ و «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد ارتش این رژیم ، نشست اضطراری تشکیل داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کانال 10تلویزیون رژیم صهیونیستی امشب از نشست فوق العاده لیبرمن با ایزنکوت در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستیی و پیوستن نتانیاهو به این نشست خبر داده بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در توئیتر خود اعلام کرد که حملات هوایی گسترده به برخی مناطق نوار غزه در حالی است که نیروهای اسرائیلی بعد از ظهر جمعه از غزه هدف حمله قرار گرفتند.

وزیر بهداشت فلسطین به درگیری امروز نظامیان صهیونیست با راهپیمایان فلسطینی در مرزهای غزه با فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود که در هفدهمین جمعه راهپیمایی های بزرگ بازگشت، چهار تن شهید و 120 تن نیز زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه ها، جنگنده رژیم صهیونیستی مواضع حماس را در غزه هدف قرار دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.