گروهک منافقین و رژیم صهیونیستی روابط نزدیکی با یکدیگر دارند و بخشی از این روابط به ارتباط این گروهک تروریستی با سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی صهیونیستی باز می گردد.

به گزارش جماران؛ رسانه های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کردند که موساد اطلاعات مربوط به تلاش برای سناریوی جعلی بمب گذاری نشست گروهک منافقین در پاریس را در اختیار سرویس های اطلاعاتی اروپا گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری معا، رسانه های صهیونیستی افزودند: اسرائیل خود را مسئول خنثی سازی عملیات بمب گذاری ماه گذشته پاریس می داند.

اسرائیل افزوده است: اطلاعاتی که موساد در اختیار سرویس های اطلاعاتی اروپایی گذاشت مانع از وقوع انفجار در فرانسه شد.

گروهک منافقین و رژیم صهیونیستی روابط نزدیکی با یکدیگر دارند و بخشی از این روابط به ارتباط این گروهک تروریستی با سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی صهیونیستی باز می گردد. 

رسانه های غربی دوشنبه دهم تیر همزمان با آغاز سفر اروپایی حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری ایران، تلاش کردند تا خط خبری ضد ایرانی خود را با محتوایی دیگر دنبال کنند. 

خبر ادعایی دستگیری یک دیپلمات ایرانی در ارتباط با «طرح بمب‌ گذاری» در گرد‌همایی گروهک منافقین در پاریس و بازداشت یک دیپلمات ایرانی در حالی مطرح شد که در همان روز رییس جمهوری ایران وارد سوییس شده و گردهمایی سه روزه گروهک منافقین در پاریس نیز در خط خبری بسیاری از رسانه های غربی قرار گرفته بود. 

وزیر امورخارجه ایران در توییتی در واکنش به بازداشت دیپلمات ایرانی نوشت: «چقدر تعجب برانگیز است که هم ‌زمان با سفر ما (هیات ایرانی) به همراه رئیس جمهوری ایران به اروپا، عملیات ادعایی ایران مطرح و یک نفر بازداشت شده است. ایران به صراحت خشونت و تروریسم را در همه جا محکوم می‌کند و آماده است تا به تمام نگرانی‌ها در این زمینه پاسخ دهد.»

سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز در این باره گفت: افراد بازداشت شده در بلژیک از اعضای شناخته شده گروهک منافقین هستند و آماده‌ایم با ارائه اسناد لازم در جهت روشن کردن ابعاد واقعی این سناریو همکاری کنیم.

گردهمایی گروهک منافقین همه ساله در تیرماه در منطقه ویوپنت پاریس برگزار می شود. اما نکته مهم ماجرا از این قرار است که همزمان با ادعای گروهک تروریستی منافقین مبنی بر دست داشتن ایران دربرنامه‌ریزی برای حمله به این گرد‌همایی، این رسانه های به اصطلاح مستقل غربی با پیروی از این ادعا، خط خبری خود را در اختیار این گروهک تروریستی قرار دادند. 

رادیو بین المللی فرانسه ابتدا با اعلام جزییات این خبر، تلاش کرد تا آن راکشف بزرگ اطلاعاتی سرویس های امنیتی و همکاری گروهک تروریستی نشان دهد. شبکه جهانی بی بی سی و العربیه نیز در گزارش هایی مجزا، با ادعای تروریستی بودن این اقدام، حمایت های رسانه ای خود را از گروهک منافقین تشدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.