دوربین یک وبسایت عبری عکسی از نتانیاهو گرفته که نشان می‌دهد او در یکی از زمان‌های استراحت خود در پارلمان، در حال خواندن یک مقاله درباره ایران است.

به گزارش جماران؛ انتشار یک عکس از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد او در وقت بیکاری خود در کنست در حال خواندن مقاله‌ای علیه ایران است.

به نقل از جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، این روز‌ها به دلیل تلاش برای جلب نظر نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی به منظور تصویب لایحه‌ای جنجالی پیش از فرا رسیدن تعطیلات تابستانه مجبور است مدت زیادی را در کنست سپری کند. اما نتانیاهو برای گذران اوقات استراحتش در پارلمان رژیم صهیونیستی چه کاری انجام می‌دهد؟

دوربین وبسایت عبری «Ladaat» روز جمعه گذشته (13 ژوئیه 2018/ 22 تیر 1397) عکسی از نتانیاهو گرفته که نشان می‌دهد او در یکی از زمان‌های استراحت خود در پارلمان، در حال خواندن یک مقاله درباره ایران است.

طبق افشاگری این وبسایت، نتانیاهو در این عکس در حال خواندن مقاله‌ای ضدایرانی است که از وبسایت نشریه "دیلی بیست" پرینت گرفته شده و مقامات امنیتی و کارشناسان ضدتروریسم در آن ادعا کرده‌اند نیروهای ایرانی در قالب ماموریت‌های دیپلماتیک در حال انجام تحرکاتی «خطرناک» در اروپا و آفریقا هستند.

بر اساس این عکس، نتانیاهو  در کنست این مقاله را با «یسرائیل کاتس»، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، نیز به اشتراک گذاشته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر وقت آزادش در کنست را با خواندن زندگی‌نامه شخصیت محبوبش، یعنی «وینستون چرچیل» نخست‌وزیر پیشین انگلیس، می‌گذراند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 967400
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.