عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: معتقدم بعد از تعطیلات مجلس، دولت تغییراتی در کابینه ایجاد کند؛ در غیر این صورت مردم از ما توقع دارند.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای نشاط و تحرک بیشتر، متوسط سن اعضای کابینه با جوان گرایی پایین بیاورد.

مصطفی کواکبیان عصر یکشنبه در حاشیه مراسم ترحیم محمد بسته نگار در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ترمیم اعضای اقتصادی کابینه دولت اظهارداشت: «یک بار تعبیر فوتبالی کردم و گفتم فوروارد و هافبک تیم را عوض کنید؛ شما مربی تیم ملی سیاست هستید.»

وی ادامه داد: «من تا اینجا احساسم این نیست که دولت می‌‌‌خواهد تغییری دهد؛ اگر ببینیم هیچ تغییری ایجاد نشده، احتمالا باید دست به کار شویم.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: معتقدم بعد از تعطیلات مجلس، دولت تغییراتی در کابینه ایجاد کند؛ در غیر این صورت مردم از ما توقع دارند.

محمد بسته نگار در 18 تیر1397 به دنبال چند سال تحمل بیماری کلیوی فوت کرد. وی در سال ۱۳۵۰ با طاهره طالقانی، دختر مرحوم آیت الله سیدمحمود طالقانی ازدواج کرد.

از بسته نگار آثاری در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله «اندیشه‌های اجتماعی - سیاسی مهندس مهدی بازرگان» و «مناره‌ای در کویر: مجموعه مقالات آیت‌الله طالقانی» به یادگار مانده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.