منابع صهیونیستی گزارش دادند: خودروی آئودی یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی که حاوی اسناد و اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده نظامی بود، در یک کشور اروپایی به سرقت رفت.

به گزارش جماران، این خودرو در حالی سرقت شد که محافظ وابسته نظامی کنار آن ایستاده بود و موتور ماشین روشن بود.
ارتش رژیم صهیونیستی از اعلام نام این کشور اروپایی خودداری کرده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در همین زمینه گزارش داد: این حادثه امنیتی هفته گذشته و با ورود یک وابسته نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هتل به منظور دیدار با یک ژنرال ارتش این رژیم رخ داد که مشغول دیدار کاری از این شهر اروپایی بود.
بر اساس این گزارش، سارق خودرو در حالی که راننده و محافظ وابسته نظامی در خارج از خودروی روشن در حال گفت وگو بودند، اقدام به سرقت خودروی حاوی اسنادمحرمانه ارتش و مدارک شخصی وابسته نظامی کرد.
بر اساس مقررات ارتش رژیم صهیونیستی، به منظور جلوگیری از دسترسی افراد ناشناس به اسناد محرمانه، مقام های نظامی اجازه ندارند رایانه های نظامی خود را در منزل یا خودرویی قرار دهند که ممکن است در معرض سرقت باشند. 
یدیعوت آحارونوت نوشت: این خودرو بلافاصله با کمک شرکت آئودی و با استفاده از سیستم های امنیتی، از راه دور متوقف شد و سارق را مجبور به ترک آن کرد. خودرو سپس در منطقه ای از شهر محل سرقت پیدا شد که عمده جمعیت آن را مهاجران مسلمان تشکیل می دهند و یک کیف جیبی و دو یونیفرم به سرقت رفته بودند.
سفارت محلی رژیم صهیونیستی و مقامات مربوطه تحقیقات را آغاز کرده اند و انتظار می رود اقداماتی علیه افراد درگیر این سرقت انجام شود. 
ارتش رژیم صهیونیستی در گذشته مقاماتی را که لپ تاپ نظامی آنها به سرقت رفته بود، اخراج کرده است. مدارک به سرقت رفته بعدها توسط سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی (شین بت) در کرانه باختری کشف شد. 
اوایل ماه جاری نیز تعدادی اسناد نظامی در خودرو «آوی بلات» فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی که مشغول سفر میدانی با دیگر مقامات ارشد بود، به سرقت رفت. بعد از این که معلوم شد مدارک مربوطه حاوی اطلاعات محرمانه مهمی نبوده است، دادستان ارتش رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری دادرسی انضباطی به جای اتهامات جنایی شد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.