سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه قیمت کالا و خدمات (www.124.ir) الزامی شد.

به گزارش جماران، به گزارش روز یکشنبه ایرنا، براساس اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افراد حقیقی و حقوقی مکلفند حداکثر تا هفدهم تیرماه امسال نسبت به ارایه فهرست قیمت مورد عمل براساس ضوابط به این سازمان برای درج در سامانه قیمت کالا و خدمات اقدام کنند.
این اطلاعیه در پی اطلاع‌رسانی پیشین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درخصوص ضرورت درج قیمت عرضه‌کنندگان بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه قیمت کالا و خدمات با رعایت ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها و با توجه به اعلام فهرست دریافت‌کنندگان ارز رسمی توسط بانک مرکزی صادر شده است.
براساس این اطلاعیه، «مسؤولیت مغایرت قیمت های مورد عمل برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط بوده و هرگونه خودداری از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.»
به گزارش ایرنا، «سیدمحمود نوابی» رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان چندی پیش اعلام کرد: فهرست کالاهای وارد شده با ارز 4200 تومانی، در پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات منتشر می شود.
وی تاکید کرد: مردم اگر در بازار با گرانی مواجه شدند، موضوع را به سامانه 124 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.