نماینده رئیس جمهوری روسیه در خاورمیانه گفت: نیروهای ایرانی و نیروهای دیگر که به سوری‌ها کمک می‌کنند، همه به درخواست دولت سوریه برای کمک به نابودی تروریسم در این کشور حضور دارند و روسیه نگرانی های اسرائیل را در ارتباط با دولت سوریه و سایر بازیگران این میدان را در نظر گرفته است.

به گزارش جماران؛ نماینده رئیس جمهوری روسیه در خاورمیانه اعلام کرد: مستشاران ایرانی که شمار آن ها بسیار محدود است برای مبارزه با تروریست ها در سوریه حضور دارند.

به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با کانال تلویزیونی « کان» رژیم صهیونیستی به اتهامات مطرح شده از سوی تل آویو علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تبدیل سوریه به یک منطقه متخاصم علیه اسرائیل با هزاران نیروی نظامی و با سلاح های تهاجمی و نظامی پیشرفته پاسخ داد.

معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: به عقیده ما نیروهای نظامی ایران در سوریه حضور ندارند بلکه تعدادی مستشار ایرانی در این کشور مستقر هستند که تعدادشان محدود است.

وی ادامه داد: نیروهای ایرانی و نیروهای دیگر که به سوری‌ها کمک می‌کنند، همه به درخواست دولت سوریه برای کمک به نابودی تروریسم در این کشور حضور دارند و روسیه نگرانی های اسرائیل را در ارتباط با دولت سوریه و سایر بازیگران این میدان را در نظر گرفته است.

رژیم صهیونیستی که از آغاز بحران در سوریه (سال 2011) حمایت های گسترده ای از گروه تروریستی به ویژه داعش در سوریه داشته است در ماه های اخیر با شکست این گروه ها، چند بار به سوریه حمله هوایی کرده و اتهاماتی را نیز به ایران مبنی بر ایجاد تشنج علیه اسراییل مطرح کرده است.

هدف این اقدامات صهیونیست ها کمک به تروریست ها در سوریه با خارج کردن طرفداران دولت سوریه از این کشور و تضعیف جبهه مقاومت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.