مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات با بیان اینکه تعداد شرکت‌های واردکننده گوشی همراه از 40 به 22 شرکت کاهش یافته است، افزود: به شکایات مردم درباره گوشی‌های تلفن همراه با ارز دولتی وارد می‌شود حداکثر در یک هفته رسیدگی و حکم آن صادر می‌شود.

به گزارش جماران؛ مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات با اعلام اینکه این سازمان از 2 روز پیش رسیدگی به بازار ارائه محصولات وارداتی از جمله موبایل را آغاز کرده، به وارد کنندگان گرانفروش در مورد برخورد قاطع این سازمان هشدار داد.

سید یاسر رایگانی افزود: این سازمان با تشکیل کمیته ای شامل نمایندگان دستگاه‌ های مسئول از 2 روز پیش فعالیت خود را برای رسیدگی به بازار ارائه محصولات وارداتی از جمله موبایل آغاز کرده است.

وی ادامه داد: میزان واردات کالا‌ها را از گمرک، بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شفاف سازی واردات با ارز دولتی استعلام کرده ایم.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات افزود: شرکتی 22 میلیون یورو ارز دولتی برای واردات موبایل دریافت کرده بود، اما از این رقم فقط 13 میلیون یورو گوشی تلفن همراه وارد و 9 میلیون یورو آن بلاتکلیف است و این شرکت همه گوشی‌های تلفن همراه را به یک نفر فروخته است.

وی گفت: شرکت‌هایی در استان‌های گیلان، خراسان رضوی، فارس و قم مجوز واردات گوشی تلفن همراه را دارند و در این زمینه بر آن‌ها نظارت می‌شود.

رایگانی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های واردکننده گوشی همراه از 40 به 22 شرکت کاهش یافته است، افزود: به شکایات مردم درباره گوشی‌های تلفن همراه با ارز دولتی وارد می‌شود حداکثر در یک هفته رسیدگی و حکم آن صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: من خواهش می کنم رسانه ها این مطالبه مردمی در خصوص گوشی تلفن همراه را پیگیری کنند و ما نیز به عنوان بازوی اجرایی دولت به جد پیگیر حقوق مردم هستیم.

رایگانی گفت: اگر این تعامل و همکاری خوب دستگاه های اجرایی ادامه داشته باشد در سریعترین زمان ممکن که پرونده تخلف و مستندات آن تکمیل و تشکیل شود، نهایتا طی یک هفته حکم پرونده را در سراسر کشور صادر می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.