عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: امروز در عرصه اجتماعی باید واقعیت‌ها را برای مردم صادقانه بیان کنیم و صدای مردم بشنویم تا به سوء تدبیرها خاتمه دهیم.

به گزارش جماران؛ یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اتکاء به توانمندی‌های ملت ایران ما را از بحران‌ها عبور خواهد داد و سربلندی ایران عزیز را رقم می زند.

محمدرضا تابش در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: درخشش فوتبالیست‌های عزیز در مسابقات جام جهانی فوتبال که غرور ملی را احیا کرده درخور تقدیر و شایسته است؛ از معجزه فوتبال در پی افکندن یک حرکت فراگیر جمعی که همه در آن احساس برد می‌کنند درس بگیریم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قدردان ملت فهیمی باشیم که برنامه‌ریزی و تلاش صادقانه و سخت‌کوشانه برای نیل به مقصود، فارغ از کسب نتیجه را ملاک ارزیابی و تشویق قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: امروز در عرصه اجتماعی باید واقعیت‌ها را برای مردم صادقانه بیان کنیم و صدای مردم بشنویم تا به سوء تدبیرها خاتمه دهیم، برای گذر از تحریم‌ها از مردم مدد جوییم و برنامه‌ریزی کارآمد برای مبارزه با فساد، تبعیض، ناکارآمدی و تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم را سرلوحه اقدامات هر سه قوه قرار دهیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد مردم به حاکمیت معجزه‌آفرین است، بیان داشت: اتکاء به توانمندی‌های ملت ایران ما را از بحران‌ها عبور خواهد داد و سربلندی ایران عزیز را رقم می زند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به مهمترین موضوعات شهرستان اردکان گفت: عدم توجه به مسائل شهرستان اردکان چالش‌آفرینی می کند، مشکل کم‌آبی و لزوم برقراری امنیت خط انتقال آب، افزایش ظرفیت آن، تسریع در تعیین تکلیف خط دوم و آب انتقالی از خلیج فارس به یزد از جمله مهمترین موضوعات است.

تابش افزود: یزد قانع، صبور، مولد و مومن از عطش تشنگی می‌سوزند، مسئولان کشور به داد این استان برسند و مسئله ساماندهی مهاجرپذیری اتباع بیگانه را در دستور کار قرار دهند و جلوی تبعات سوء سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در آینده را بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در آخر خواهان کاهش مالیات ارزش افزوده برای استان‌های معدنی و اجرای قانون جدید در این زمینه هستیم تا یک درصد از درآمد معادن استان به خرابی‌های آن اختصاص یابد، امیدواریم وزارت اطلاعات، صنعت و نیرو نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.