رئیس شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صندوق ذخیره کارکنان شهرداری به خبرنگاران گفت: من در این زمینه اطلاعات کافی دارم اما در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

به گزارش جماران، محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر با اشاره به محتوای جلسه امروز هم‌اندیشی میان اعضای شورا و شهردار گفت: در این جلسه اولویت صحبت‌ها به بانک شهر اختصاص داشت و در خصوص سوابق، وضعیت مالی سهامداران، اعتبارات واگذار شده، دلایل رفتن مدیرعامل قبلی و نظرات بانک مرکزی در خصوص هیئت مدیره صحبت کردیم.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه در این جلسه؛ راهکارهای مناسبی در خصوص بانک شهر مطرح شد، گفت:‌ ۹۶ منابع این بانک از مردم و تنها ۴ درصد از سوی شهرداری تامین شده است و اعتماد مردم باید به این بانک باقی بماند و باید مراقب باشیم.

رئیس شورا در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل پیشین بانک استعفا داد گفت:‌ در حال حاضر نمی‌توانم در مورد دلایل رفتن پورزرندی صحبت کنم.

هاشمی با ا شاره به اینکه موضوع دوم جلسه به برنامه توسعه پنج ساله شهرداری تهران اختصاص داشت، افزود: در این جلسه در خصوص میزان پیشرفت و نحوه اجرای برنامه سوم پنج ساله توسعه شهرداری صحبت کردیم. همچنین به‌صورت جدی درخصوص شاخص‌های برنامه سوم توسعه که باید بودجه ۹۵ را براساس آن تدوین کنیم، صحبت کردیم.

وی ادامه داد: در جمع‌بندی‌ها به این نتیجه رسیدیم که تا آخر تیرماه پیش‌نویس برنامه تهیه شده و قرار شد کمیسیون‌های شورای شهر با شدت و حدت بیشتری در تهیه برنامه سوم دخالت کنند.

رئیس شورا در پاسخ به این سوال که آیا طرح تحقیق و تفحص از همشهری متوقف شده است، افزود:‌ طرح متوقف نشده و باید جزئیات آن را از آقای حق‌شناس بپرسیم اما حکم تحقیق و تفحص از سوی من ابلاغ شده است.

رئیس شورا همچنین در رابطه با تخلفات صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تصریح کرد: من در این زمینه اطلاعات کافی دارم اما در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

هاشمی همچنین با بیان اینکه تجهیز مترو و اتوبوسرانی کار سختی نیست و دولت و مقام معظم رهبری در آن ورود کرده‌اند، از خبرنگاران و رسانه‌ها خواست از اصرار خود درخصوص بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی دست برندارند.  

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.