رئیس جمهوری سوریه گفت: مشکل رییسان جمهور امریکا این است که آن ها آنچه را دوست دارید بشنوید به شما می گویند ولی برعکس آن عمل می کنند و این مشکل را بیشتر می کند و ترامپ بهترین مثال در این باره است.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه مذاکره با آمریکایی ها فقط وقت تلف کردن است، گفت: روسای جمهوری آمریکا همواره گروگان گروه های فشاری هستند که رسانه های اصلی و شرکت های نفت و سلاح دنیا را در اختیار دارند.

'بشار اسد' در گفت و گو با شبکه ntv روسیه افزود: اعتقاد داریم که مذاکره و گفت و گو با دشمن و یا هر طرفی می تواند مفید باشد ولی با این حال، از زمان نخستین مذاکرات ما با آمریکا در سال 1974 ما در هیچ زمینه ای به نتایجی نرسیدیم.

وی اضافه کرد: مشکل از روسای جمهور امریکاست زیرا آن ها گروگان گروه های فشاری هستند که رسانه های اصلی، شرکت های بزرگ، نهاد های مالی و شرکت های نفت و سلاح دنیا را در اختیار دارند.

رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت: مشکل رییسان جمهور امریکا این است که آن ها آنچه را دوست دارید بشنوید به شما می گویند ولی برعکس آن عمل می کنند و این مشکل را بیشتر می کند و ترامپ بهترین مثال در این باره است.

وی بیان کرد: اکنون گفت و گو و مذاکره با آمریکایی ها بدون دلیل و بدون اینکه نتیجه ای در بر داشته باشد، فقط وقت تلف کردن است.

رئیس جمهوری سوریه گفت: ما دوست ندارم با امریکایی ها فقط به دلیل اینکه آن ها امریکایی هستند گفت و گویی داشته باشیم.

اسد افزود: ما آمادگی داریم با هر طرفی که گفت و گو با آن مفید باشد مذاکره کنیم و گمان نمی کنیم سیاست آمریکایی ها در آینده ای نزدیک تغییر کند پس گفت و گو با آن ها همچنان وقت تلف کردن است.

مشروح این گفت و گو روز یکشنبه ساعت 19 به وقت دمشق منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.