سردار اشتری اعلام کرد: تاکنون هیچ مورد امنیتی و انتظامی گزارش نشده است

به گزارش جماران، سردار حسین اشتری در پاسخ به این سوال که آیا موارد امنیتی گزارش شده است یا خیر، گفت: بحمدالله در اقصی نقاط کشور مراسم روز جهانی قدس به خوبی و باشکوه برگزار شده است و هیچ مورد امنیتی و انتظامی هم نداشتیم.

وی گفت: جمعیت حاضر که از ساعات اولیه صبح در اقصی نقاط کشور برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شده‌اند بیانگر لبیک مردم به مقام معظم رهبری و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است.

اشتری در خصوص حضور مردم در خصوص پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: پیام مردم استقامت در مقابل استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اتحاد در مقابل دشمن است.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آ‌مریکا از انتقال سفارتش به بیت المقدس  چه اهدافی را دنبال می‌کرده است، توضیح داد: این اقدام آمریکا کاملا محکوم است و همه دنیا نیز آن را محکوم کرده‌اند و حتما آمریکا نمی‌تواند در مقابل جامعه جهانی مقاومت کند و باید برگردد.

سردار اشتری تاکید کرد: قدس متعلق به مسلمانان و متعلق به فلسطینیان است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بهتر نیست ایران روابطش با اسرائیل را عادی کند، پاسخ داد: قطعا استکبار جهانی و رژیم کودک کش به دنبال استعمار همه کشورهاست و بعد از پیروزی انقلاب نیز مخالفت شدیدی با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی داشته و ما تا آخر نیز علیه اسرائیل خواهیم ایستاد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.