رئوفیان با بیان اینکه تسویه‌حساب گروه‌های تندرو اصولگرا با دولت در جهت تأمین منافع گروهی آن‌ها است گفت: خدا را گواه می‌گیرم که این‌ها با اینگونه اقدامات روزبه‌روز بیشتر از چشم مردم می‌افتند.

به گزارش جماران،  ابوالقاسم رئوفیان،‌ دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در واکنش به فعال شدن گروه‌های تندرو اصولگرا و حمله به دولتگفت:‌ «اقدامات این گروه‌‌ها ثمره و حاصلی جز ایجاد اختلاف و آسیب وارد کردن به انسجام و وحدت ملی چیز دیگری در پی خواهد داشت. ما در شرایط کنونی به‌هیچ‌عنوان دعوا و درگیری با دولت و همچنین پرخاشگری و هجمه به دیپلمات‌ها را به صلاح مردم، نظام و کشور نمی‌دانیم.»

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: «باید در شرایط حساس کنونی همه در یک صف واحد قرار گیریم؛ چرا که کمترین اصطکاک و برخورد بیشترین آسیب را متوجه منافع ملی کشور خواهد کرد. بنابراین من به‌هیچ‌عنوان اینگونه اقدامات را تأیید نمی‌کنم. البته نقد به دولت و حاکمیت سرجای خود محفوظ است اما آنچه مذموم شمرده می‌شود تخریب و تضعیف دولت است. در این وضعیت هیچ نسخه‌ای شفابخش‌تر از نسخه تحکیم وحدت ملی و انسجام ملی نیست.»

رئوفیان با تأکید بر اینکه «اکنون زمان فرصت‌طلبی و تسویه‌حساب‌های گروهی و جناحی نیست»‌ گفت: «این اقدامات چه دردی از مردم دوا می‌کند؟ چه گره‌ای از زندگی آنان باز می‌کند؟»‌

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه «تسویه‌حساب گروه‌های تندرو اصولگرا با دولت در جهت تأمین منافع گروهی آنان است» به آنان هشدار داد: «خدا را گواه می‌گیرم که اینها با اینگونه اقدامات روزبه‌روز بیشتر از چشم مردم می‌افتند. اینها فکر می‌کنند می‌توانند از این فرصت‌ها به نفع خود استفاده کنند در حالی که اشتباه می‌کنند و اقداماتشان هم به ضرر کشور و هم به ضرر خودشان خواهد بود و آنان را منزوی‌تر می‌کند.»

رئوفیان اضافه کرد: «فرصت‌طلبی‌ هم آن آداب و رسوم خود را می‌طلبد اما متأسفانه این گروه‌ها حتی به فکر تأمین منافع خود هم نیستند و به خودشان هم ضرر می‌رسانند.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 927647
  • منبع: اعتماد آنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.