در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در هنگام تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، دلواپسان صحن علنی را برای دقایقی متشنج کردند.

 

به گزارش جماران، قبل از قرائت گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، نمایندگان دلواپس مجلس از جمله، محمد جواد ابطحی، حسینعلی حاجی دلیگانی، اکبر ترکی و ... با بالا گرفتن برگه ای که بر روی نوشته شده بود " ملت ما را نخواهند بخشید اگر این لایحه استعماری را تصویب کنیم" صحن را به تشنج کشیدند. علاوه بر این نمایندگانی همچون مجتبی ذوالنوری، پژمانفر و آزادی خواه هم در این جمع حصور داشتند.

 

علی لاریجانی رییس مجلس خطاب به این نمایندگان گفت اخطارتان را می‌شنویم.

 

در این میان چند نماینده از جمله کاظم جلالی برای آرام کردن فضا با نمایندگان دلواپس  گفت‌وگو کرد. نصرالله پژمانفر هم که از سایر نمایندگان عصبانی‌تر به نظر می‌آمد فریاد می‌زد و می‌گفت که ما اخطار نداریم.

 

بعد از آن علی لاریجانی خطاب به نمایندگان دلواپس که خواستار مسکوت ماندن این لایحه بودند، گفت: دولت مسکوت ماندن 2 هفته‌ای را قبول نکرد. 

 

او ادامه داد: مجلس جای همین گفت‌وگوها است با زور نمی‌توان کاری کرد و وقت تنفس هم نمی‌دهم. شما نظرتان را بگویید، بحث می‌شود.

 

بعد از این اظهارات لاریجانی، با آغاز قرائت گزارش کمیسیون امنیت ملی از سوی نقوی حسینی عضو فراکسیون ولایی، مصطفی کواکبیان که به این گزارش انتفاد داشت از صندلی خود بلند شد و خطاب به نقوی حسینی گفت که شما چه می‌گویید؟

 

بعد از این اعتراض کواکبیان به نقوی حسینی، محمدرضا تابش، احمد مازنی و نادر قاضی پور، کواکبیان را به سکوت دعوت کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 926402
  • منبع: اعتماد آنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.