سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه سپاه نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد، تصریح کرد: حضور و ایفای نقش موثر و تعیین کننده سپاه در عرصه سازندگی، با اجرای پروژه‌های عظیم ملی کمک به دولت‌ها در خدمت به مردم بوده است و سپاه همواره با اقتدار و دغدغه‌مندی برای حل مشکلات مردم گام بر می‌دارد.

به گزارش جماران، سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در همایش سالانه مدیران روابط عمومی وتبلیغات رده‌های نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس از «پایبندی به مبانی دینی»، «تبعیت از رهبری» و «مردمی بودن» به عنوان مولفه‌های اقتدار سپاه یاد کرد و گفت: هر چه این عناصر را تقویت کنیم توفیقات بیشتر و تیغ دشمن کندتر می‌شود.

سخنگوی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که جبهه رسانه‌ای و دستگاههای سخن پرا کنی نظام سلطه، با سرمایه گذاری همه جانبه و بکارگیری ترفندهای مختلف در صدد هستند چهره افتخار آمیز و امنیت افرین سپاه نزد افکار عمومی را تخریب و بین نهادهای انقلابی ومردمی در بین مردم عزیز کشورمان شکاف وفاصله ایجاد کنند.


سردار شریف ارائه تصویر واقعی از سپاه به جامعه وتلاش هوشمندانه در صیانت از آن را مسئولیت سنگین وخطیر روابط عمومی‌ها دانست وافزود: انعکاس ومعرفی شایستگی‌ها، کار کردها، توانمندی‌ها ونقش افرینی سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی وپیش برندگی نظام وملت ایران با شیوه‌های موثر وموفق با بهره گیری از ابزارها وفرصت‌ها ی رسانه‌ای به جامعه وافکار عمومی رسالت مجموعه‌های روابط عمومی است.

سردار شریف با اشاره به نقش آفرینی سپاه در عرصه‌های نیاز انقلاب اسلامی و نظام، تصریح کرد: بحمدالله حضور و ایفای نقش موثر و تعیین کننده سپاه در عرصه سازندگی، با اجرای پروژه‌های عظیم ملی کمک به دولت‌ها در خدمت به مردم بوده است و سپاه همواره با اقتدار و دغدغه‌مندی برای حل مشکلات مردم قدم برمی دارد.
 
وی افزود: سپاه نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد زیرا از جنس مردم است و ما نمی‌توانیم نظاره گر باشیم. سپاه‌زاده انقلاب است وهویت انقلابی خود رااز ولایت پذیری ومردمی بودن می‌گیرد.

سخنگوی سپاه در پایان تصریح کرد: با حضور مقتدر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در سال ۹۶ با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از واردات بنزین بی‌نیاز شده‌ایم وحتی می‌توانیم بنزین را به کشورهای دیگر صادر نمائیم ودر حوزه‌های دیگر سد سازی، جاده سازی، پل سازی وهزاران پروژه دیگر که سپاه با افتخار واقتدار به مردم خدمت می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.