جامعه‌ی روحانیت شیراز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، زمان تشییع پیکر آن عالم درگذشته را صبح چهارشنبه 19 اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش جماران، به دنبال درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی، جامعه‌ی روحانیت استان فارس با صدور اعلامیه‌ای زمان تشییع پیکر امام‌جمعه‌ی سابق شیراز را ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 19 اردیبهشت از محل نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرده است.

متن پیام جامعه روحانیت شیراز چنین است؛

انالله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی

ارتحال عالم جلیل القدر، مفسر قرآن کریم حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محبوب شیراز و یار راستین امام و رهبری موجب  تأثر و تأسف فراوان گردید.

این عالم مجاهد در طول عمر با برکت خویش در حمایت از امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و پشتیبانی قوی برای اهل ایمان بودند.

جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مولمه را به پیشگاه اقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)‌، محضر مراجع عظام تقلید خاصه مقام معظم رهبری مدظله العالی‌ علمای اعلام‌، روحانیون و طلاب‌، حوزه‌های علمیه‌، شاگردان‌، بیت مکرم و معظم ایشان‌، مردم شریف و ولایتمدار استان فارس و بوشهر مخصوصاً مردم شهر مقدس شیراز و کازرون تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت می‌نماییم‌.

ضمناً باطلاع میرساند که مراسم تشییع این عالم نستوه روز چهارشنبه 97/2/19 رأس ساعت 9 صبح از محل نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز واقع در میدان امام حسین(ع) به طرف حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ برگزار می‌گردد. از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس استان فارس و شهر مقدس شیراز برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیکر آیت‌الله ایمانی بعد از برگزاری مراسم وداع در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی(ع)، قرار است برای خاکسپاری به شهر قم و مرقد مطهر حضرت معصومه(س) منتقل شود.

آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در فارس و امام جمعه‌ی شیراز، بعد از طی یک دوره بیماری کلیوی و بستری شدن در بیمارستان، شامگاه دوشنبه 18 اردیبهشت ماه، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.