خبرگزاری فارس مدعی شده که آذری جهرمی وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای شاخه جوانان برخی احزاب از فیلترینگ تلگرام حمایت کرده، در حالی که اعضای حاضر در این جلسه خلاف این ادعا را مطرح می‌کنند.

 به گزارش جماران، امتداد نوشت:  خبرگزاری فارس ساعتی پیش به نقل یکی از اعضای جوان حزب موتلفه حاضر در این جلسه از قول وزیر نوشت: " تلگرام حامی تروریسم است؛ با فیلترینگ آن موافقم." 

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توییتر با تکذیب این ادعا نوشت: "بسیاری از جوانان احزاب سیاسی در جلسه مذکور حضور داشته‌اند، این گزارش صحت ندارد." 

در همین باره ساجده عرب سرخی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز که در این جلسه حضور داشته با تکذیب ادعای عضو جوان هیات موتلفه در توییتر نوشت: "در جلسه جوانان با وزیر ارتباطات حضور داشتم. آقای جهرمی در مقابل درخواست صریح موتلفه برای فیلتر تلگرام، با انتقاد از بی‌عملی تلگرام در مقابل کانالی که ترویج تروریسم می‌کند، تاکید داشت راه مقابله فیلتر نیست و تلاشمان برای حل آن است. اما رای دولت در شورا محدود است. ادعای عضو موتلفه دروغ عجیبیه." 

 روز گذشته با وجود مخالفت‌های مکرر و صریح دولت با فیلتر تلگرام، قوه قضاییه طی بخشنامه‌ای دستور فیلترینگ تلگرام داد. چند ساعت پس از این ابلاغیه تلگرام در ایران فیلتر شد و به نظر می‌رسد انتشار این خبر از سوی عضو جوان هیات موتلفه و بازنشر آن در فارس و تسنیم نوعی فرار به جلو و همسو بودن دولت با این دستور باشد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.