وزیر کار گفت: به عنوان عضو دولت و یک کنشگر اجتماعی معتقدم که توانمندی‌های زنان را به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت و نادیده گرفتن این توانایی‌ها عدم توازن در جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش جماران؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش زنان در آینده بازار کار کشور را موثر خواند و نادیده گرفتن توانمندی‌های زنان را موجب عدم توازن در جامعه دانست.

علی ربیعی طی سخنانی در در همایش تجلیل از مقام زنان کارگر با اشاره به اهمیت جایگاه زنان در جامعه امروز، گفت: امروز مسئولیت‌های اقتصادی و اجتماعی مهمی بر عهده زنان است و باید برای کاهش آلام و رنج‌های زنان گام برداریم.

وی ادامه داد: به عنوان عضو دولت و یک کنشگر اجتماعی معتقدم که توانمندی‌های زنان را به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت و نادیده گرفتن این توانایی‌ها عدم توازن در جامعه را به دنبال دارد.

وزیر کار افزود: با توجه به نقش زنان در سیمای آینده بازار کار پررنگ است، باید برای افزایش توازن کار و زندگی زنان برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گیرد.

او سال ۹۷ را سال موفقیت‌های کوچک نامید و گفت: باید تلاش کنیم تا گره‌های کوچک را باز کنیم و به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

وحیده نگین مشاور امور زنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این همایش گفت: مجلس و دولت در تلاش هستند تا بهبود وضع زندگی زنان به ویژه زنان کارگر حاصل شود.

وی گفت: زنان کارگر همواره نشان داده‌اند که بین کار و زندگی تعادل برقرار می‌کنند و لطافت را به محیط‌های کار برمی‌گردانند.

نگین افزود: همانطور که محیط‌های کاری به عقلانیت نیاز دارد به مهر و پاکی و صفای زنان هم نیازمند است و زنان کارگر این مهربانی و لطافت را در محیط‌های کاری برقرار می‌کنند.

به گزارش جماران، در مراسم تجلیل از زنان کارگر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در حقوق شهروندی، ذوالقدر رئیس فراکسیون زنان مجلس، سهیلا جلودارزاده و علیرضا محجوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مشاور امور بانوان وزیر کار حضور داشتند و در پایان این همایش از زنان کارگر نمونه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.