رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اهداف ملت ایران ترسیم شده است و این ملت ایران است که آمریکا و اذنابش را اعم از داعش، جبه‍ه النصره و رژیم‌های مرتجع را از عراق و سوریه بیرون کرد و امنیت و آرامش دوباره به آن کشورها بازگشت و این مسیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش جماران؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اینکه رژیم صهیونیستی فکر کند با چند ترقه‌بازی در پیرامون خود می‌تواند ملت ایران را در دستیابی به اهدافش بازدارد، سخت در اشتباه است.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (جمعه 7 اردیبهشت) با حضور در ارتفاعات بازی‌دراز و مراسم گرامیداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز اظهار داشت: ارتفاعات بازی‌دراز در تاریخ ماندنی است؛ چرا که وجب به وجب خاک آن آغشته به خون عزیزانی است که در برابر فرمان امام‌شان سر از پا نشناخته و با تمام وجود برای دفاع از دین، مذهب، کشور و ناموس‌شان در عرصه نبرد با دشمن متجاوز حضور پیدا کردند.

وی افزود: برای من افتخار بزرگی است که امروز در این اجتماع ارزشمند توانستم حضور یابم.

سرلشکر باقری گفت: راهپیمایی باشکوهی که هر ساله در این مکان مقدس با حضور جمع کثیری از مردم سراسر کشور برگزار می‌شود، کاری ارزشمند و بزرگ است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این راهپیمایی همچون راهپیمایی اربعین و غزه است که مردم غزه و فلسطین هر جمعه حرکت می‌کنند تا هموطنانشان به کشورشان بازگردند و غاصبان را از سرزمین بیرون رانند و قدس را از لوث وجود غاصبان پاک کنند و به صاحبان اصلی‌اش برگردانند.

وی با اشاره به بارش باران در منطقه بازی‌دراز گفت: بارندگی امسال که خداوند لطف کرده، بر اهمیت و شکوه این مراسم افزوده است. ما شکوه این تجمع را در مسیر دیدیم.دیدیم که چگونه مرد و زن، کوچک و بزرگ و جانبازان عزیز در این مراسم ارزشمند در زیر بارش باران مشتاقانه حضور پیدا کردند.

سردار باقری گفت: کرمانشاه سرزمین بی‌بدیلی از پیکر میهن اسلامی‌مان است؛ سرزمینی مملو از نعمات خداوندی با پوشش گیاهی و آب و خاک خوب که قابلیت دارد تا از جمله بهترین سرزمین‌ها و بهشت ایران باشد.

وی افزود: در این استان، مردم شریفی از جمله مردم شیعه، برادران اهل تسنن و مردم اهل‌حق همگی دست در دست هم در این سرزمین با وحدت و یکپارچگی، در جنگ و صلح در کنار هم زندگی می‌کنند و از کشور، دین و ناموس‌شان دفاع می‌کنند و این کشور را جلو می‌برند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس هم این‌گونه بودند.البته هیچ تفاوتی میان اقشار مختلف قومی و زبانی رزمندگان ما وجود نداشت و همگی با لباس یکرنگ و پیشانی بند یکرنگ و یک پرچم در کنار هم از سرزمین‌شان دفاع کردند. مردم کرمانشاه به خصلت پهلوانی معروف هستند که این خصلت به همراه خود، شجاعت، ایثار، شهامت، مهمانوازی، کرامت، تلاش و فداکاری برای میهن را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما از هر جایی از این کشور که باشیم قدرشناس شما مردم کرمانشاه هستیم، مردمی که در سال گذشته دچار مصیبت زلزله شدند و گرفتاری بزرگی برایشان ایجاد شد؛ اما صبور و مقاوم ایستادند و مشکلات را تحمل کردند و امروز می‌بینیم بخش زیادی از عزیزانی که در این مکان مقدس حاضر هستند، همین مردم زلزله‌زده کرمانشاه هستند،اما با این همه مصائب و مشکلات شهدا و ایثارگران و بازی‌دراز را فراموش نکردند.

سرلشکر باقری در ادامه با بیان اینکه خط مشی و راهبرد ایران اسلامی تغییر ناپذیر است، افزود: دشمنان و رقبای ما باید این پنبه را از گوش خود بیرون کنند؛ چرا که راهبرد و خط مشی ما را امام راحل به ما نشان داده و در وصیت‌نامه‌شان به یادگار گذاشته‌اند. هبر عزیز و فرزانه ما در طی عمر با برکت‌شان روز به روز این را به ملت فرموده و می‌فرماید و ما در همان مسیر در حال حرکت هستیم.

وی ادامه داد: ملت ما همچنان پابرجاست و با تاسی از رهبری و برای پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت قله‌های ترسیم شده به حرکت خود ادامه خواهد داد و هیچ تردیدی در این مسیر نخواهد داشت.

رئیس‌ستادکل نیروهای مسلح گفت: اینکه عده‌ای تازه به دوران رسیده در سطح منطقه و یا در سطح جهان فکر کنند که معجزه‌گری فراتر از بی‌عرضه‌های قبلی هستند و حرف‌های بزرگ بزنند؛ حرف از تحریم، تهدید و محاصره ملت ایران بزنند و فکر کنند از این طریق کاری از پیش خواهند برد، باید به آنها گفت خیر ملت ما سرد و گرم چشیده است و معجزات الهی را به کرات دیده و لمس کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی فکر کند که با چند ترقه‌بازی در پیرامون خود می‌تواند این ملت را در دستیابی به اهدافش بازدارد، سخت در اشتباه است؛ چرا که اهداف ملت ایران ترسیم شده است و این ملت ایران است که آمریکا و اذنابش را اعم از داعش، جبه‍ه النصره و رژیم‌های مرتجع را از عراق و سوریه بیرون کرد و امنیت و آرامش دوباره به آن کشورها بازگشت و این مسیر ادامه خواهد داشت.

سرلشکر باقری گفت: جبهه مقاومت به اتکای انقلاب اسلامی، پرخروش، پر تلاش و توفنده به حرکت خود ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی حبابی بیش نیست، افزود: آنان اگر فکر می‌کنند که با این اقدامات و ائتلاف‌های کودکانه می‌توانند به عمر ننگین‌شان ادامه دهند؛ سخت در اشتباه هستند،چرا که قضا و قدر الهی و تصمیم الهی روشن است و آینده‌ها شفاف و روشن است و محقق خواهد شد، البته سختی‌ها و مشکلات هم خواهد داشت.

رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مردم منطقه ما انواع طرح‌ها و سخنان را چشیدند از جمله آن روزی که آمریکایی‌ها بعد از فروپاشی شوروی، قول توسعه آنچنانی به کشورها دادند؛ اما در نهایت روسیه و سایر کشورها از آمریکا روبرگردانند.آیا قول‌هایی که عربستان با پول بادآورده مردمش به دیگران داد، راه به جایی برد؟! آیا مردم طعم توسعه و رفاه را چشیدند؟ اسنادی که مردم در دست دارند نشان می‌دهد که آن‌ها آمدند و عده‌ای را برای ایجاد تفرقه در این کشورها تسلیح و گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند و هزاران مشکل برای مردم به وجود آوردند.مردم عراق و سوریه با خون خود و تلاش خود و حمایت جمهوری اسلامی ایران و سایر هم‌پیمانان توانستند، امنیت را به کشورشان برگردانند و این مردم امروز قدرشناس دوستانشان هستند و دیگر آن ورق‌ها برنخواهد گشت و آینده منطقه هم کاملاً روشن است.

سرلشکر باقری گفت: ما امیدواریم ملت و نسل‌های آتی با تاسی به امام راحل و رهبر انقلاب و تاسی به راه شهیدان و جانبازان، خط سرخ ایثار و شهادت را ادامه می‌دهند و این کشور را روز به روز سربلندتر از گذشته نگه می‌دارند و توسعه می‌دهند و آرامش، آسایش و امنیت پایدار را حفظ می‌کنند. ما آینده بهتر و درخشان‌تری را نسبت به امروز خواهیم داشت و این در تمام ابعاد است.

وی افزود: با تمام مشکلاتی که دشمنان با تحریم در حوزه اقتصادی برای ما رقم زدند، اما این سرزمین خدادادی مملو از نعمات و برکات و مخازنی است که برای قرن‌ها می‌تواند این ملت را رشد و توسعه دهد. ما و دولتمردان ما باید قدرشناس مردم باشیم و از ملت و جوانانمان به خوبی استفاده کنیم و در مسیر شهدا و ایثارگران گام برداریم. برای مردم و خدا کار کنیم و برای خودمان تلاش نکنیم، آنگاه نصرت الهی شکل خواهد گرفت و خداوند قدرت برتر و وعده الهی حق و جاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.