اگر سپاه نبود عراق و سوریه رفته بود و یک حکومت داعشی بر سرکار می‌آمد. بعد از آنجا این‌ها واحد مرز‌های ما می‌شدند و همان بلا‌هایی را که در آن کشور‌ها ایجاد کردند بر سر ما می‌آوردند. آنکه خط حمله و صف مقدم بود همین سپاهیان بودند و همه مردم هم پشت سر آن‌ها هستند که اگر مردم نباشند سپاه نمی‌تواند کاری انجام دهد.

به گزارش جماران؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نباید از دین مردم غافل شویم. باید خانواده، دوستان و دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کنیم و جلو منکرات را بگیریم که اگر دین درست نشد دنیا هم خراب می‌شود.

آیت الله احمد جنتی عصر امروز در دومین روز 'گردهمایی روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور' در مشهد افزود: باید به فکر ایمان مردم باشیم و آن‌ها را به عبادت، بندگی، خداپرستی، دوری از گناه، رباخواری، رشوه خواری و رشوه دهی تشویق کنیم.

وی ادامه داد: عده‌ای کمر برای تضعیف روحیه ایمانی مردم بسته اند در حالی که ما باید در پی دین مردم بیش از دنیای مردم باشیم، زیرا اگر دین درست شود دنیا هم درست می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: بهترین خدمات خالصانه و مخلصانه را سپاه و بسیج عرضه کرده اند. سپاهیان به فکر درجه، پست و مقام نیستند و الگوی برتر آن‌ها نیز سردار سلیمانی است که این همه کار کرد و زحمت کشید، اما خود را مطرح نکرده است.

وی گفت: اگر سپاه نبود امام (ره) را کشته بودند، تمام نیرو‌های انقلاب را قتل عام کرده بودند، حوزه‌های علمیه بکلی از بین رفته بود و کشور هم تجزیه و آشوب می‌شد. آمریکا نیز زودتر از همه برمی گشت، حکومت می‌کرد و انتقام می‌گرفت که جاسوس‌های ما را چشمهایشان بستید. آمریکا می‌آمد انتقامگیری می‌کرد از بچه‌های انقلابی و دیگران و همه قدرت کشور را به دست می‌گرفت و اوضاع کشور ۱۰۰ درجه بدتر از زمان شاه می‌شد. ما هرچه داریم اول از همه از خدا و سپس از بسیج، حزب الله  است.

آیت الله جنتی افزود: اگر سپاه نبود عراق و سوریه رفته بود و یک حکومت داعشی بر سرکار می‌آمد. بعد از آنجا این‌ها واحد مرز‌های ما می‌شدند و همان بلا‌هایی را که در آن کشور‌ها ایجاد کردند بر سر ما می‌آوردند. آنکه خط حمله و صف مقدم بود همین سپاهیان بودند و همه مردم هم پشت سر آن‌ها هستند که اگر مردم نباشند سپاه نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی ادامه داد: مشکلاتی هم در کشور وجود دارد از جمله بی آبی که به صورت جدی مطرح است و مشکلات اقتصادی هم هست، اما امکانات هم وجود دارد. هرچه داریم از ولایت فقیه است. انقلاب را ولایت فقیه به ثمر رساند. انگلیس می‌گوید ریشه ولایت فقیه را باید بزنیم و آمریکایی‌ها می‌گویند، ولی فقیه را باید نابود و یا تضعیف کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: عربستان هم هرچه پول دارد خرج می‌کند تا قدرت، ولی فقیه را بگیرد. آنکه از ولایت فقیه دفاع می‌کند سپاه، بسیج و حزب الله است که اهداف ولایت فقیه را پیگیری می‌کنند. خداوند عذاب کند افرادی را که با عناوین مختلف سپاه را مورد طعن و طنز قرار می‌دهند.

وی افزود: دشمن بیش از ما می‌فهمد، ولی فقیه چه بر سرش آورده است و در فکر این هستند که اگر بشود او را بردارند یا تضعیف کنند تا قدرت برخورد با دشمنان داخلی، خارجی، آمریکا و اسرائیل را نداشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشکر از سخنگوی دولت در بیان دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در گردهمایی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: وزیر کشور هم فردی متدین و ارزنده است. مسئولان شورای هماهنگی می‌توانند تقاضا‌های خود را به وی منعکس کنند تا از استانداران بخواهد همکاری کرده و آنها را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 909132
  • منبع: انتخاب
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.