پروانه مافی درباره ویدیوی منتشره از برخورد پلیس گشت ارشاد با یک دختر جوان در یکی از پارک‌های تهران گفت: مامور نیروی انتظامی حق ندارد به گونه‌ای برخورد کند که در فیلم دیده می شود حتی اگر به او توهین شده باشد.

به گزارش جماران؛ پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است لایحه امنیت زنان که مدتی پیش توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تهیه شد بزودی پس از تایید در کمیسیون‌های قوه قضاییه برای  بررسی‌های مفصل و حذف برخی موارد، به صحن مجلس خواهد آمد و با نمایندگان با تمرکز بر لایحه مواردی که حذف شده را در صورت نیاز و اهمیت آن، مجدد بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اعتراض شدید نمایندگان مجلس به برخوردهای این‌چنینی  ماموران ارشاد و نیروی انتظامی برای اصلاح و تذکر  به مردم افزود: رفتارهای این‌گونه برخی ماموران انتظامی نه تنها  بسیار گزنده و نادرست است که گاهی ممکن است موجب افزایش مشکلات داخلی  شود  از طرف دیگر باعث  بهره‌برداری منفی رسانه های خارج کشور شده که  پیامد خوبی هم  ندارد.

مافی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم مسئولان قضایی کشور و نیروی انتظامی چنین برخوردهایی را محکوم کرده و  فرد خاطی را توبیخ کنند.

به گفته مافی وزیر کشور نیز در اطلاعیه ای دستور برخورد با این مامور و موارد مشابه را داده  است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.