مشاور رئیس جمهوری در امور اقلیت های دینی و مذهبی تاکید کرد: هرگونه نفاق افکنی در بین اقوام این کشور بزرگ، گناهی نابخشودنی است.

به گزارش جماران؛ مشاور رئیس جمهوری در امور اقلیت های دینی و مذهبی با اظهار تاسف از سوء برداشت ایجاد شده از یک مصاحبه ، همگان را به مراقبت در قضاوت ها و موضع گیری هایی که به انسجام ملی ضربه می زند، توصیه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی گفت: همچون همیشه تاکید می کنم که بدون تصور این رنگین کمان زیبای قومیت ها، زبان ها و گویش ها و مذاهب و اندیشه های متفاوت و متنوع، ملتی به نام ایران در صحنه روزگار وجود خارجی نخواهد داشت. علی الخصوص شهروندان آذری ترک زبانمان که تاریخی مشحون از نجابت و شرافت و حمیت دارند از ستون های استوار هویت و موجودیت ملی ما به شمار می آیند و خدمات ایشان به ایران از کهن ترین ازمنه تا دوره صفویه و مشروطه، تا دوران اخیر و زمان حاضر غیر قابل انکار است.

مشاور رئیس جمهوری در امور اقلیت های دینی و مذهبی با بیان اینکه ملت با بصیرت آذربایجان و عاشق سربلندی ایران، نیک می دانند که در این برهه تاریخی که انسجام ملی از اولویت های اصلی توسعه کشور است، تاکید کرد: «هرگونه نفاق افکنی در بین اقوام کشور گناهی نابخشودنی است و همگان باید در قضاوت ها و موضع گیری هایمان، پاس این امر مهم را داشته باشیم. »

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 906499
  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.