سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اظهارنظر سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر اینکه هنوز مرتضوی را پیدا نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: زمانی که همسر آقای مرتضوی می‌گویند ایشان در تهران است، نشان می‌دهد که سخنگوی قوه قضاییه عجله کردند و این حرف را زدند.

به گزارش جماران، حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به عدم اجرای حکم مرتضوی، گفت: آقای مرتضوی تهران هستند و چون خودشان هم قاضی بودند قاعدتا تن به اجرای حکم می دهد.

 

وی با اشاره به اظهارنظر سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر اینکه هنوز مرتضوی را پیدا نکرده اند، خاطرنشان کرد: زمانی که همسر آقای مرتضوی می گویند ایشان در تهران است، نشان می دهد که سخنگوی قوه قضاییه عجله کردند و این حرف را زدند. من نیز از ابتدا گفتم که ایشان در تهران و تحت کنترل هستند. زمانی که متهم تفهیم اتهام می شود و قرار صادر شده یعنی تحت کنترل است. مرتضوی چون می داند که فرار از قانون جرم است و او نیز تحت کنترل است؛ پیدا می شود.

 

این نماینده مجلس در خصوص چرایی عدم اجرای حکم مرتضوی، تصریح کرد: این حکم اجرا می‌شود و اجرای احکام باید این حکم را اجرا کند.

 

وی با اشاره به تعلل ایجاد شده در عدم اجرای حکم مرتضوی، تاکید کرد: امروز و در کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان سخنگوی کمیسیون و عضو هیات رئیسه این درخواست را ارائه می دهم تا از نهادهای مربوطه سوال شود که ماجرا از چه قرار است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 900862
  • منبع: اعتماد آنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.