وزیر اطلاعات گفت: آنچه جامعه ما را به وحدت و همدلی می‌رساند، خوش‌رفتاری خدمت‌گزاران است.

به گزارش جماران، سید محمود علوی  در جلسه شورای اداری شهرستان‌های لامرد و مُهر که به‌صورت مشترک در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد اظهار داشت: در فرهنگ اسلام اصل برای مردم است و ازنظر قرآن همه‌چیز روی زمین برای مردم است.

وی افزود: باید به مردم خدمت کنیم و برای مردم قدم برداریم چون خدمت برای مردم حق آن‌ها است و نباید برای خدمتی که برای مردم انجام می‌دهیم منت بگذاریم.

وزیر اطلاعات بابیان اینکه نگاه ما به مسؤولیت یک نگاه قرآنی باید باشد گفت: مسؤولیت امتحان است و نوع برخورد با مردم خیلی مهم است، نکند فکر کنید که به خاطر مسؤولیت از مردم بالاتر هستید.

علوی اضافه کرد: دین ما دین اخلاق است چراکه وقتی مردم حرمت و کرامت ببیند پروانه‌وار دور شمع مسؤولان می‌چرخند و این نظام با حضور مردم و خدمت عاشقانه مسؤولین سد بزرگی در برابر دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه جامعه ما را به وحدت و همدلی می‌رساند، خوش‌رفتاری خدمت‌گزاران است زیرا خدمت حق مردم بر ما است و زمانی که حق مردم را ادا می‌کنیم باید خوشحال باشیم که وام مردم را داده‌ایم.

وزیر اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت شهرستان‌های لامرد و مُهر نیز ابزار داشت: امروز این منطقه در معرض رشد و توسعه تاریخی و طلایی است البته به‌شرط اینکه باهم و دنبال کمک کردن به هم باشیم.

علوی اضافه کرد: نگونیم چرا فلان جا فلان کار شد، بگوییم چرا اینجا هم نشد و انرژی را در جهت متوقف کردن کاری به کار نگیریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: هر تولید و کالای ملی ارزشمند و لایق حمایت است و هیچ تولیدی را نباید دست‌کم گرفت.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ماجون لامرد، مهوه اشکنان و ارده وراوی را تولید کنید و با بسته‌بندی فاخر حمایت کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.