صحبت سال نو که می شود همه به یاد تعطیلات و دید و بازدیدهایی می افتند که تارو پود سنت عید باستانی را با آن بافته اند فرقی نمی کند در کدام صنف و شغل باشی عیددیدنی ها جزو لاینفک آن است و شاید زیباترین بخش نوروز همان به جا آوردن صله رحم باشد. حالا وقتی این سنت ها به زیر پوست سیاست می رود طبعا برای سیاسیون این دید و بازدیدها تا حدودی رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد.

پایگاه خبری جماران؛ دید و بازدیدهای عید تنها به دیدار اهالی فامیل ختم نمی‌شود به ویژه آنکه مهر سیاست نیز به اسم اشخاص خورده باشد حالا تلاش کردیم بدانیم بهارستان‌نشینان عیددیدنی سیاسی به دیدار کدام شخصیت‌ها می‌روند.

صحبت سال نو که می شود همه به یاد تعطیلات و دید و بازدیدهایی می افتند که تارو پود سنت عید باستانی را با آن بافته اند فرقی نمی کند در کدام صنف و شغل باشی عیددیدنی ها جزو لاینفک آن است و شاید زیباترین بخش نوروز همان به جا آوردن صله رحم باشد. حالا وقتی این سنت ها به زیر پوست سیاست می رود طبعا برای سیاسیون این دید و بازدیدها تا حدودی رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد. زیر سقف هرمی شکل ساختمان بهارستان هم، قصه همین است و نمایندگان مجلس پای ثابت عید دیدنی های سیاسی هستند.

وقتی از خانه ملتی ها درباره عید دیدنی های سیاسی سوال پرسیدیم همه لبخندی روی لبشان نقش بست و گاهی اسامی شخصیت هایی را مطرح می کردند و گاهی تلاش می کردند تا از زیر بار پاسخ دادن شانه خالی کنند؛ گاهی هم دیدار با اهالی حوزه انتخابیه را جزو عید دیدنی های سیاسی مطرح می کردند. برخی هم پاسخ ها جالبی می دادند مانند نادر قاضی پور که می گفت پدرم یادم نداده است که دیدن سیاسی ها بروم یا قوامی که می گفت مردم سکوی پرتاب من شده اند و من باید اولین عید دیدنی را به دیدن آنها بروم اما اینکه آیا واقعا آنها اولین عیددیدنی را به دیدار با مردم می گذارند یا خیر را باید منتظر ماند تا صدای شلیک توپ سال تحویل به گوش برسد و ببینیم آنها چه کرده اند.

گروه تلگرامی نمایندگان

سوال از نمایندگان مجلس تنها به عید دیدنی های سیاسی ختم نشد بلکه دایره این سوال اولین پیامک‌ها را هم در بر گرفت؛ سوالی  که برخی به آن پاسخ دادند و برخی گفتند اهل پیامک دادن نیستند. البته در بین این سوال و جواب ها حمیده زرآبادی گفت ما یک گروه تلگرامی داریم به نام نمایندگان که همه 290 نماینده عضو این گروه هستند و احتمالا اولین پیام تبریک را در این گروه بفرستم. یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو سابق هیات رئیسه مجلس هم  گفت اگر بخواهم پیامی بدهم اولین پیام را در این گروه تلگرامی می فرستم. البته برخی هم مانند محسن کوهکن می گفت به دلیل ارادتی که به محمدرضا باهنر دارم اولین پیامک را برای او می فرستم.

عید دیدنی سیاسی کجا می روید؟

به هر حال نتیجه گپ و گفت با نمایندگان مجلس درباره عید دیدنی های سیاسی مجموعه ای از پاسخ های جالب را گرد آورد که در جدول زیر کنار هم قرار دادیم.

 

2018-03-21 (12)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 888635
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.