شهدا با عمل به رسالت تاریخی خود امروز بزرگترین پشتوانه معنوی قدرت این کشور محسوب می شوند و متکی به مجاهدت و ایثار آن ها در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان ایستاده ایم.

به گزارش جماران؛ مراسم استقبال از ۱۱۸ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، سران عشایر بختیاری و عرب و جمع کثیری از مرز نشینان خوزستانی امروز پنج شنبه در مرز شلمچه برگزار شد.

شمخانی در این مراسم با اشاره به ضرورت بازگشت به ارزش های اصیل انقلاب که شهدا نماد اصلی آن هستند به عنوان مسیر غیر قابل اجتناب عبور از مشکلات در ابعاد مختلف تاکید کرد؛ بازگشت پیکر مطهر هر شهید دمیدن روح تازه ای بر کالبد جامعه و مردم است و این استقبال با شکوه نشان دهنده تجدید بیعت با این قهرمانان راستین است که برخاک افتادند تا ایران و ایرانی سرافراز بماند.

وی افزود؛ شهدا با عمل به رسالت تاریخی خود امروز  بزرگترین پشتوانه معنوی قدرت این کشور محسوب می شوند و متکی به مجاهدت و ایثار آن ها در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان ایستاده ایم.

امیر دریابان شمخانی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند که این الگوها در جامعه گسترش پیدا نکنند تصریح کرد؛ وظیفه امروز مسئولان، مردم و به ویژه خانواده های معظم این شهدا، معرفی و شناساندن این الگوها در جامعه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی عمل به وصیت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را مسیر تضمین سلامت و اقتدار نظام دانست و تاکید کرد؛ حفظ وترویج فرهنگ غنی اسلام و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در همه ابعاد  پاسداشت خون شهیدان و مقوم امنیت ملی و موجب سلامت و سعادت جامعه است .

وی با نثار سلام و درود به اروح طیبه شهدا و گرامی داشت مقام 118 شهید تازه تفحص شده و تجلیل و و تکریم خانواده معظم شهدا اظهار داشت: شهدا دین بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند و در هر مقام و جایگاهی که هستیم باید سر تعظیم در برابر عظمت شهدا فرود آورده و راه آنان را با صلابت ادامه دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.