رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین حضرت آیت الله جنتی اهتمام داشته است.

به گزارش جماران؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین حضرت آیت الله جنتی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته و دارد.

وی افزود: دولت، یکپارچه و انقلابی است و اکثر اعضای ارشد دولت همت خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب به کار گرفته اند و در این راه مصمم هستند و به آن افتخار می کنند.

واعظی تصریح کرد: انتظار دولت و توقع مردم این است که صحت و سقم اطلاعات و نامه هایی که از مسیرها و با انگیزه های مختلف به دست بزرگان می رسد، قبل از طرح در تریبون های عمومی از مسئولین دولت استعلام شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: شخصا آمادگی دارم چنین مواردی را بررسی و پاسخ دهم و منطقی است که اگر قرار است ادعایی درباره رئیس جمهوری و دولت از تریبون های مهم ملی مطرح شود، پاسخ و توضیحات دولت هم بیان شود تا اطلاعات مخدوش و اثبات نشده موجب بی اعتمادی مسئولان و دستگاه ها به یکدیگر و لطمه به سرمایه اجتماعی نظام اسلامی نشود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.