دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: جوانان ما باید این موضوع را درک کنند که اگر از فلسطین حمایت می کنیم و مردم آن مقاومت می کنند به نفع خود ماست و ما هم باید در این زمینه تلاش کنیم.

به گزارش جماران؛ دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: جبهه مقاومت نیازمند تبیین صحیح و اطلاع‌رسانی است و همه ظلم ستیزان باید به این مهم عمل کنند.

زهرا مصطفوی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: جوانان ما باید این موضوع را درک کنند که اگر از فلسطین حمایت می کنیم و مردم آن مقاومت می کنند به نفع خود ماست و ما هم باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی افزود: امامان جمعه، استانداران و مردم با همکاری، هم افزایی و تشکیل جلساتی برای تبیین جبهه مقاومت می توانند نقش تاثیرگذاری در این زمینه ایفا کنند.

فرزند امام خمینی (ره) بیان کرد: جوانان ما باید بدانند که هدف اصلی دشمن، ایران است و برای رسیدن به منافع خودش از هیچ تلاشی چشم پوشی نمی کند.

وی افزود: دبیرخانه جمعیت دفاع از مردم فلسطین سال هاست که در تهران تشکیل شده است و با توجه به بررسی هایی که انجام شد تصمیم به تاسیس دفاتر استانی این مجموعه گرفتیم که امروز در خراسان جنوبی به عنوان دوازدهمین استان کشور این دفتر راه اندازی شد.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین شنبه شب با استقبال استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان وارد بیرجند شد و با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.