این افراد که تصاویر آیت الله سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند، وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند.

به گزارش جماران در اقدامی افراطی  عده ای با عنوان حمایت از بیت آیت الله سید صادق شیرازی و اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی فرزند وی امروز در لندن متعرض سفارت ایران در این شهر شده و با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش در آوردند.

قاسمی : متجاوزان به سفارت ایران در لندن بازداشت شدند

  بهرام قاسمی گفت عناصر متجاوز به سفارت ایران در لندن که تعدادشان پنج یا شش نفر بوده است توسط پلیس لندن بازداشت شدند و تعرض به سفارت ایران پایان یافته است.

سفیر انگلیس در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلیس گفت پلیس ضدشورش انگلیس در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد.

 وی گفت تمامی اقدامات لازم برای محافظت از جان دیپلمات های ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.

 

مهاجمان چه کسانی بودند؟ 

این افراد که تصاویر آیت الله سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند،  وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند.

شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته به یاسر حبیب (کویتی الاصل)  است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد، پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است.

شبکه ماهواره ای فدک به دیدگاه های های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند و مواضع تندی علیه ایران دارند.

در همین حال، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس نیز به این اقدام واکنش نشان داد:

 

photo_2018-03-09_21-35-51

 

ویدئوی حمله به سفارت ایران

ساعاتی بعد از آنکه عصر روز جمعه به وقت لندن تعدادی اندک از فرقه‌ای مذهبی به سفارت ایران در کشور انگلستان تغرض کرده و پرچم کشورمان را به پایین کشیدند، پرچم کشورمان در جای خود در سر در ورودی ساختمان سفارت نصب شد.

حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در ساعات پایانی جمعه شب بعد از ساعاتی پر استرس برای کارکنان سفارت و مردم ایران با اعلام دستگیری متعرضان به سفارت از سوی پلیس لندن در صفحه توییتر خود اعلام کرد: ساعت ده شب به وقت لندن است. میله پرچم ترمیم شد و به کوری دشمنان میهن، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در اهتزاز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.