اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، نکته‌نظرات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه نموده و وزیر کشور نیز در این مورد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش جماران؛ وزیر کشور روز جمعه (۱۱ اسفند) در جلسه شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاضر شد و با اعضای این شوراء دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این جلسه که به ریاست آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، رحمانی فضلی ضمن تقدیر و تشکر از فرصت به‌وجود آمده جهت دیدار و تبادل‌نظر با اعضای جامعه مدرسین، به ارائه گزارشی مبسوط از مسائل سیاسی و وضعیت اجتماعی مرتبط با وزرات متبوع خود پرداخت.

وزیر کشور گفت: وظیفه ذاتی وزارت کشور، حفظ امنیت داخلی کشور و آرامش روانی شهروندان است و این وزارت‌خانه با تمام توان سعی می‌کند این وظیفه را به احسن وجه به انجام برساند.

در ادامه این جلسه، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز، نکته‌نظرات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه نموده و وزیر کشور نیز در این مورد توضیحاتی ارائه داد.

در پایان این جلسه نیز، وزیر کشور ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، این‌گونه جلسات و تبادل‌نظر با علما و بزرگان حوزه را مفید دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.